.

Beantwoord

4G aangezet, maar nu werkt 3G niet meer?

  • 12 October 2014
  • 6 reacties
  • 536 Bekeken

Badge
Ik heb een iPhone 4 maar een nieuw toestel en daar 4G voor aangevraagd, maar nu werkt mijn 3G internet niet meer op mijn iPhone. Ik ontvang waarschijnlijk morgen of overmorgen een nano simkaart voor mijn nieuwe toestel. Klopt het dat 3G niet meer werkt zodra je 4G aanvraagt? En moet ik nu eerst wachten op mijn nieuwe simkaart die werkt op mijn nieuwe toestel (met 4G) tot ik weer op internet kan? Op mijn iPhone zie ik wel gewoon nog 3G staan maar k kan niet meer op internet. Groeten, Laura
icon

Beste antwoord door Kim 13 October 2014, 16:03

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi laura2402,

Het is inderdaad niet mogelijk om verbinding te maken met mobiel internet wanneer je 4G hebt aangezet en je simkaart in een telefoon zit die niet 4G ready is.

Daarom heb ik zojuist je internet even teruggezet naar 3G. Wanneer je nu je telefoon even uit en weer aan zet, zal je weer verbinding kunnen krijgen met mobiel internet.

Geef ons even een seintje wanneer je je nieuwe telefoon in gebruik hebt, dan schakelen we je mobiele internetverbinding weer terug en kan je vanaf dan gebruik gaan maken van 4G :)

Ik hoor graag van je of ik hiermee je vraag heb beantwoord!
Badge
Hoi Kim,

Bedankt voor je reactie en handelen. Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe simkaart besteld, dus als het goed is zou ik hem vandaag moeten ontvangen. Ik zal dan aangeven wanneer ik graag gebruik zou willen maken van 4G.

Groeten,
Laura
Badge
Beste Kim,

Ik heb mijn simkaart ontvangen en geĂŻnstalleerd. Zou je 4G aan willen zetten? Alvast bedankt!

GRoeten,
Laura
Reputatie 5
Badge +11
Hi laura2402,

Ik heb 4G weer aangezet voor je 🙂
Badge
Dank je wel. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mijn internet aan te zetten. Heb een Sony Xperia Z3.

Al bij instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken gekeken maar vind alleen Simyo 2G en Simyo 3G. Heb ook al 'internetinstellingen' geprobeerd, is voltooid maar werkt niet. Weten jullie hoe ik mijn internet in kan stellen?

Groeten
Badge +6
Hoi laura2402,

Ik zie dat je vanochtend weer verbinding hebt gehad met mobiel internet, daarom denk ik dat je zelf inmiddels de oplossing hebt gevonden, klopt dat? :)

Zo ja, dan ben ik benieuwd wat de oplossing was?

Reageer