Skip to main content
Steeds wanneer ik de grens over ben geweest is mijn 3G uit en moet ik mijn telefoon uitschakelen en opnieuw aanzetten om 3G weer werkend te krijgen.

Aangezien wij heel dicht bij de grens wonen gebeurt dit heel vaak en dat is best vervelend.

Iemand een oplossing?
Hoi JJR, welkom op het Simyo forum :)



In je ander topic van jouw hand zie ik dat je een iPhone hebt. En dat verklaart ook dat je na terugkomst in Nederland geen 3G hebt.

In Instellingen > Mobiel netwerk > Mobiel datanetwerk kun je beter het volgende invullen:

APN: portalmmm.nl

Gebruikersnaam: *niets invullen*

Wachtwoord: *niets invullen*



En dan op de plek van *niets invullen* ook echt niets invullen, he 🆒
Hoi Ernst,



Bij gebruikersnaam en wachtwoord stond al niks, dus het moet iets anders zijn....



groetjes 
Hi JJR,



Heb je dan al wel portalmmm.nl ingevuld staan?

Reageer