Skip to main content
3G werkt al een aantal dagen niet meer.

Waar kan dit aan liggen?
Hoi CoKo,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je al een aantal dagen niet online bent! Gelukkig hebben we wifi ;)



In het systeem zie ik eigenlijk geen vreemde dingen naar voren komen. Dit betekent heel simpel: wat betreft ons systeem, kun je gebruik maken van het internet. Nu kan dit heel leuk gezegd worden, maar dit betekent niet dat je ook daadwerkelijk aangemeld bent op het netwerk. Om deze reden heb ik jouw simkaart handmatig aangemeld. Om dit goed te laten verlopen, wil ik je vragen om jouw telefoon 10 minuten uit te zetten en vervolgens weer opnieuw op te starten.



Laat je mij weten of dit geholpen heeft? Is dit niet het geval, dan wil ik je vragen de instellingen van je telefoon eens door te nemen. Dit doe je via onze toestelhulp. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Sinds vanmorgen heb ik weer 3G.
Hoi CoKo,



Wat fijn om te horen dat je bereik hebt op 3G 🙂. Mocht het vaker voorkomen, laat het ons dan meteen weten!



Groetjes, Tiury

Reageer