Skip to main content
Beste helpdesk,



Ik kan sinds anderhalve week geen gebruik meer maken van mijn mobiele bundel.

Nadat ik een mailtje kreeg dat 4g beschikbaar was heb ik dit geactiveerd op mijnsimyo. Nadat dit geactiveerd was bleek dat het helemaal niet werkt op een iphone 5 (ivm ondersteuning bepaalde frequenties). Toen heb ik dit weer gedeactiveerd via mijn simyo. Echter werkt mijn mobiele data sinds dat moment niet meer. ik krijg de melding "u heeft geen abonnement op een mobiele dataservice"



Ik heb verschillende apn`s ingesteld (gevolgd door reboot) maar dit mag allemaal niet baten. Geprobeerd:



internet

iphonekpn.nl

kpn4g.nl



Ik heb het idee dat er aan simyo zijde iets niet goed is waardoor ik al een tijd niet meer kan internetten.
Hoi Yourney,



Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat je nu helemaal geen internet meer hebt. Dat is niet de bedoeling. Ik heb het sowieso even doorgezet naar de IT afdeling.

Voor zover ik weet zou je 3G internet nu moeten kunnen werken als je de APN KPN4G.nl gebruikt, en het 4G schuifje op je toestel uitschakelt.

Mocht dat nu niet zou zijn, dan zijn ze ondertussen al voor je aan de slag en houd ik je daarvan op de hoogte. :)



Groetjes,

Charlene
Hoi Yourney,



De IT afdeling geeft aan dat ze een aanpassing voor je hebben gemaakt. Als je nu de APN weer wijzigt naar internet (sorry dat ik je eerst iets anders liet doen) Dan is alles weer zoals de oude situatie voor 4G.

Laat je even weten of alles is gelukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer