Skip to main content
Hallo,



Ik ben vorige maand in de laatste week naar Duitsland geweest. Die maand heb ik ook 4G uitgeprobeerd en ik heb het op tijd weer omgezet naar 3G. Toen ik terug in Nederland kwam deed mijn 3G het niet meer. Als ik mijn Mobiele Gegevens aan zet en heel lang wacht krijg ik nog steeds geen 3G. Ik heb nu dus al bijna een hele maand geen internet en het is heel onhandig. Hoe kan dit opgelost worden? Ik heb een Samsung Galaxy S4 Mini S9195. 



Mvg,

Marieke
Hoi marieke.,



In je gegevens zie ik dat je deze vraag eerder hebt gesteld. Hier op het forum en via e-mail.

Er is ook beide keren om terugkoppeling gevraagd, maar die kregen we niet. Ik ga je aan het einde van mijn reactie weer om een terugkoppeling vragen, wil je die dan ook geven? Alleen dán weten we snel genoeg of onze inzet heeft geholpen.



Zojuist heb ik koortsachtig overleg gehad met onze IT mensen en het blijkt dat jouw internet aansluiting versprongen was vanwege je voormalig 4G en je internet in het buitenland. Vanwege de bijzonderheid hier van was dit niet opgevallen.



Het is nu weer goed gezet, als je je mobiel even opnieuw opstart moet het weer werken. (komtie: ) Kun je laten weten of dit geholpen heeft? 😉
Beste Ernst,



Ik dacht dat ik had gereageerd op de mail, maar dat heb ik dus per ongeluk niet gedaan. Ik heb nu mijn mobiel opnieuw opgestart en een tijdje gewacht, maar nog steeds gaat mijn 3G niet aan. Kan dit kloppen? 



Wel alvast bedankt!



Groetjes,

Marieke.
Hoi marieke.,



Wat vervelend dat het nog niet lukt om verbinding te krijgen met mobiel internet :(



Graag zou ik van je willen weten welke APN je hebt ingesteld bij je internetinstellingen? Dit moet namelijk KPN4G.nl zijn.



Ik hoor graag van je! 🙂
Hoi marieke.,



Wat vervelend dat het nog niet lukt om verbinding te krijgen met mobiel internet :(



Graag zou ik van je willen weten welke APN je hebt ingesteld bij je internetinstellingen? Dit moet namelijk KPN4G.nl zijn.



Ik hoor graag van je! :)





Ik had eerst een APN die internet heette, maar nu heb ik er KPN4G.nl van gemaakt. Ik heb mijn mobiel opnieuw opgestart maar nog steeds doet hij het niet... :(



Moet ik nog een tijdje wachten of zijn er nog meer dingen die fout kunnen zijn?



Marieke
Hoi marieke.,



Wat vervelend dat dit helaas ook niet de oplossing was :(



Ik heb zojuist de internetoptie even een reset gegeven voor je op het netwerk. Zou je na het lezen van dit bericht nogmaals je telefoon uit en weer aan willen zetten en willen laten weten of dit de oplossing is?



Update: Ik wil je vragen later vanavond even je telefoon uit en weer aan te zetten, want er is momenteel een vertraging op het netwerk, waardoor de reset vertraagd wordt verwerkt helaas 😞
Hoi marieke.,



Wat vervelend dat dit helaas ook niet de oplossing was :(



Ik heb zojuist de internetoptie even een reset gegeven voor je op het netwerk. Zou je na het lezen van dit bericht nogmaals je telefoon uit en weer aan willen zetten en willen laten weten of dit de oplossing is?



Update: Ik wil je vragen later vanavond even je telefoon uit en weer aan te zetten, want er is momenteel een vertraging op het netwerk, waardoor de reset vertraagd wordt verwerkt helaas :(





Hoi Kim,



Ik heb net mijn mobiel opnieuw opgestart en...

HIJ DOET HET WEER! Harstikke bedankt, ik ben echt heel blij hiermee. :o



Mvg,

Marieke
Hoi marieke.,



Gelukkig 🙂 Fijn om te horen.

En bedankt dat je het hier nog even meldt.

Mocht je nog een vraag hebben, dan zien we je graag terug op het forum :)



Groetjes,

Charlene

Reageer