.

Beantwoord

3G werkt niet

  • 8 February 2013
  • 2 reacties
  • 265 Bekeken

Ik heb een vraag

Ik heb mijn simkaart gisteren geactiveerd en ingesteld, ik heb er nog niet mee gebeld en heel even geinternet, hoe kan het dan dat ik nog maar 79 belminuten heb van de 100 & nog maar 397 MB van de 500 MB?
Wat ook gek is is dat de 3G niet helemaal wil werken. Mijn mobiele data staat dan aan en m'n 3G ook, maar toch maakt hij geen verbinding met het internet.

Kunnen jullie me helpen? 
Hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Sandertju 8 February 2013, 09:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Beste Rooobyn,

Als je gisteren je sim hebt geactiveerd krijg je, omdat de maand al begonnen is, slechts een deel van je beltegoed en MB's, afhankelijk van hoe lang de maand al bezig is. Dit is dus heel normaal en niets om je zorgen over te maken.

Wat betreft je 3G, hierover staan een aantal topic's op het forum, wellicht dat je een aan kunt geven welke telefoon je gebruikt, dan kan een moderator je een topic wijzen waar alles voor jouw telefoon uitgelegd staat.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rooobyn,

Zoals Sandertju aangeeft, ontvang je voor deze maand het aantal bel/sms en data units naar rato. In dit topic kun je hier meer informatie over vinden. Om je beter te kunnen helpen met je vraag over internet, ben ik inderdaad benieuwd wat voor toestel je hebt. In dit topic kun je informatie vinden over de juiste instellingen voor internet op je mobiele telefoon.

Bedankt voor het meedenken Sandertju.

Groetjes,

Alex

Reageer