Skip to main content
Hoi,



Ik had gisteren geen 3G en vandaag ook niet. Op mijn Simyo staat alles goed. Ik geb weer nieuwe gekregen voor de nieuwe maand maar het lukt niet om verbinding net 3G te krijgen! Kunnen jullie mij helpen?
Hoi Jay, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat er inmiddels weer verbruik heeft plaatsgevonden via mobiel internet, daarom denk ik dat het probleem inmiddels is opgelost, klopt dat? :)



Zo ja, wat was de oplossing?
Sinds kort (2weken) heb ik simyo. Mijn wifi doet het goed maar ik heb geen data verbinding. Heb een sony Experia s. Helupp. Wat heb ik verkeerd gedaan. Graag tips en advies.

gr lili
Ik heb ook mobiele data aangezet maar ik heb dan geen internet. Heb nu 500mb tot mijn beschikking maar ik kan er nu niks mee... Wat moet ik doen?
Hallo,



Een paar dagen geleden heb ik mijn internet via mijn simyo uitgezet omdat ik al 3 maanden rekeningen krijg van mijn internet verbruik. nu de nieuwe maand weer begonnen is heb ik interner weer aan gezet. Dit heb ik gister avond al gedaan. Maar als ik mijn wifi uit zet krijg ik nog steeds geen verbinding met 3G. Wat kan ik hier nu het beste mee doen?





Groetjes.
Hoi,



Al geprobeerd, telefoon uit en weer aan?

Of anders, vliegtuigstand aan en weer uit.....



Groet,

Friesian
Hoi lilichi, mxrt1ne en Carljjn, welkom op het Simyo forum!



Lilichi, bij jou zie ik inmiddels dataverbruik gisteren en eergisteren. Heeft de tip van Friesian je geholpen?



mxrt1ne, ook bij jou zie ik gisteravond wart dataverbruik een uurtje nadat je ‘Internet op je mobiel’ had aangezet. Top!



En ook bij jou Carljjn, zie ik weer dataverbruik :D



Is dit allemaal dankzij de tip van Friesian?
Hallo,



Ook ik heb ineens geen 3g meer. Af en toe schakelt mijn GSM (moto e) naar 3g maar altijd binnen enkele seconden weer naar H+.



Wat kan het probleem zijn?
Hoi mak, leuk om je op het forum te zien :)



Uit je gegevens kan ik opmaken dat je wel constant verbinding hebt, omdat je nagenoeg elke dag verbinding maakt met mobiel internet :)



Ik denk dat ik het een en ander moet uitleggen over 3G.



3G is de normale naam voor mobiel internet, maar is eigenlijk een bepaalde snelheid. Met 3G behaal je ongeveer tot 7,2 MB/s en krijg je vaak in buitengebieden of plekken met een iets slome verbinding. H+ staat voor HSDPA en is juist beter dan 3G. met H+ kun je snelheden halen tot 14,4 MB/s. :)



Conclusie is dus dat het goed is dat je geen 3G maar H+ in je telefoon hebt staan.



Heb ik je vraag zo beantwoord?

Reageer