Skip to main content
Vanaf gebruik simonly van Simyo verdwijnt 3Gverbinding na gebruik Wifi. Alleen door uit/aan knop hersteld  verbinding 3G. Tot begin juni had ik Tele2 zonder problemen op mijn Iphone 4S. Na tweejarig contract overgestapt op Simyo. Achter APN internet ingevuld. komt dit vaker voor?
Hoi Amber57,



Welkom op het forum :)



Het lijkt me erg vervelend dat als je wifi wegvalt je helemaal geen 3G verbinding meer hebt. Ik vraag me af of je je internetinstellingen wel goed hebt staan. Zou je die in dit topic even willen controleren? Dat hoort namelijk niet te gebeuren. Synchroniseren met iTunes wil ook vaak helpen.



Zou je kunnen aangeven of deze informatie heeft geholpen? Ik hoor graag van je!
Vanaf gebruik simonly van Simyo verdwijnt 3Gverbinding na gebruik Wifi. Alleen door uit/aan knop hersteld  verbinding 3G. Tot begin juni had ik Tele2 zonder problemen op mijn Iphone 4S. Na tweejarig contract overgestapt op Simyo. Achter APN internet ingevuld. komt dit vaker voor?





de instellingen aa ngepast met

APN:kpn4g.nl

Gebruikersnaam: kpn

wachtwoord:gprs

en nu schakelt de verbinding na wegvallen Wifi over op 3G



bedankt voor de tip
Hoi Amber57,



Fijn dat je weer verbinding krijgt met mobiel internet, alhoewel het me eerlijk gezegd wel een beetje verbaasd dat je de APN KPN4G.nl gebruikt, omdat je geen gebruik maakt van 4G (wat ook überhaupt niet mogelijk is op jouw telefoon).



Maar: als het werkt, niets meer aan veranderen! 😉

Reageer