Skip to main content
Ik heb vandaag (23 juni) internet bij mijn abonnement genomen, dus heb mijn abonnement gewijzigd.

Vanaf wanneer kan ik gaan internetten op mijn telefoon?
Je kon al internetten, want die mogelijk is standaard aanwezig met een abonnement van Simyo (tenzij je de optie "internet op je mobiel" hebt uitgezet op Mijn Simyo). Maar je bedoelt waarschijnlijk dat je vandaag een internetbundel er bij hebt genomen: heel verstandig want daarmee zijn de kosten per MB aanzienlijk lager dan wanneer je geen bundel hebt. Als je voor het eerst een internetbundel erbij neemt, dan gaat deze direct in. Maar het wijzigen van een bestaande internetbundel (of het stopzetten daarvan) gaat altijd op de eerste van de volgende maand in.
jaa ik heb hiervoor nog geen internetbundel gehad. maar ik heb alles volgens de instellingen gedaan, maar ik heb nog geen internet daarom dacht ik misschien gaat het pas volgende maand in!
Hoi berberxbo



Als dit de eerste keer is dat je een internetbundel aanschaft kan je er direct gebruik van maken.

Als je internet het nog niet doet kan je de twee opties bekijken die Scotsman al eerder genoemd heeft.

Op je telefoon: Onder instellingen of je de dataverbinding aanstaat, en/of op de website onder instellingen internet op je mobiel Nederland aanzetten.

Hoop dat het helpt.



Fijne dag R.
Hoi berberxbo, welkom op het Simyo forum 🙂.



Je bent zo te lezen al goed geholpen door Renoster en Scotsman! De optie 'internet op je mobiel - Nederland stond nog uit op Mijn Simyo. Deze heb je vanmorgen geactiveerd. Kun je ons vertellen of het inmiddels wel werkt?



Groetjes, Tiury
Hallo, nee het werkt nog steeds niet helaas 😞 ik weet echt niet waar het aan ligt!
Heb je al geprobeerd of het opnieuw opstarten van je telefoon het probleem oplost?
Hartstikke bedankt, het heeft gewerkt!
Hoi berberxbo,



Wat super dat Scotsman je heeft geholpen met zijn tip 🙂. Het opnieuw opstarten van je telefoon is vaak verstandig na het wijzigen van een optie, want niet elke telefoon schakelt dan zelf over naar die nieuwe optie. Hoe bevalt je internet?



Groetjes, Tiury



Bedankt Scotsman!

Reageer