.

Beantwoord

+/- €2.000.- aan internetkosten in 2 maanden??????

  • 27 August 2012
  • 5 reacties
  • 862 Bekeken

Badge +1
Ik heb een klein probleempje geloof ik.
Zaterdag sloeg mijn hart even over toen ik een afschrift van €984,- zag van Simyo terwijl ik altijd loop op te scheppen dat ik max. €15,- per maand betaal voor mobiel bellen.
Meteen alles uitgezocht en nu ben ik er net na drie dagen speurwerk achter gekomen dat ik helemaal geen internetbundel meer heb??
Zou iemand dit kunnen dubbelchecken in het systeem?
Voor augustus zijn de kosten opgelopen tot € 1148.38. Heel frustrerend en ik weet niet waar het mis is gegaan. Wie kan mij helpen?
Ik ben student en wil en KAN dit niet betalen.

Mogelijke oorzaak:
Ik heb in maart simyo aangeschaft wat toen een actie was van bundels. vanwege mijn studie in spanje heb ik begin mei mijn internetbundel gewijzigd van Internet regelmatig naar Internet Basis. Begin juli, terug in nederland, heb ik mijn BELbundel gewijzigd van Simyo weinig naar Simyo geregeld.
Ik denk dat het hier is mis gegaan qua bundels. Kan het zijn dat Simyo automatisch mijn INTERNETbundel heeft opgezegd dankzij die wijziging van de belbundel? zo ja, waarom krijg ik hier geen melding van via mail of sms?
(het nummer 0622279001 dat hier geregistreerd staat komt trouwens niet overeen met het nummer dat ik daadwerkelijk gebruik (nummer dat is aangevraagd voor nummerbehoud), maar dat ga ik hierna oplossen)

Ik bel me suf naar klantenservice maar ik kom maar niet door de wachtrij, zelfs niet na 20 minuten, dus probeer het nu zo aan het licht te brengen.
Gisteravond heb ik een internetbundel VAAK aangeschaft om dit soort problemen voortaan te voorkomen. In de mail staat dat die direct ingaat, maar bij 'mijn simyo' staat er nog niets vermeld, dus ik hou mijn Iphone braaf uit het netwerk.

Over juni heb ik nog keurig iets van dertien euro betaald.

Verder geen slecht woord over Simyo, alles naar wens. 


GRAAG Z.S.M. REACTIE!!
icon