Skip to main content
L.S.

vanmorgen ontving ik gelijktijdig 2 SMS berichten: het eerste was dat ik 75% van mijn databundel verbruikt had en het 2de dat ik 100% verbruikt had. Onbegrijpelijk, want ik heb niks anders gedaan dan anders en het is nog het begin van de maand.

Ik heb via de "mijn pagina" website internet uitgezet, klopt het dat ik nu dus geen data meer verbruik en alleen nog via WiFi verbining kan maken?

De bundel verhogen kan volgens Simyo altijd, (volgens de site van Simyo), echter lijkt het erop dat de "altijd" van Simyo niet "altijd" is als wat ik onder "altijd" versta: als ik nu de internetbundel verhoog gaat dat pas vanaf 1 juli in.....
L.S.

vanmorgen ontving ik gelijktijdig 2 SMS berichten: het eerste was dat ik 75% van mijn databundel verbruikt had en het 2de dat ik 100% verbruikt had. Onbegrijpelijk, want ik heb niks anders gedaan dan anders en het is nog het begin van de maand.

Ik heb via de "mijn pagina" website internet uitgezet, klopt het dat ik nu dus geen data meer verbruik en alleen nog via WiFi verbining kan maken?

De bundel verhogen kan volgens Simyo altijd, (volgens de site van Simyo), echter lijkt het erop dat de "altijd" van Simyo niet "altijd" is als wat ik onder "altijd" versta: als ik nu de internetbundel verhoog gaat dat pas vanaf 1 juli in.....




Hoi Luc Rader,



Welkom op het forum!

De optie 'Internet op je mobiel/MMS' staat uit. Wanneer je gebruik wilt maken van het internet kan dat alleen via WIFI.

Het is mogelijk wanneer het WIFI signaal zwak wordt dat je toestel dan schakelt naar het mobiele netwerk. In dit topic kan je lezen wat er voor veel internet verbruik op je toestel kan zorgen.



Wanneer je al een lopende bundel hebt kan je deze wijzigen via je persoonlijke pagina. De nieuwe bundel gaat dan in op de 1ste van de volgende maand. De nieuwe bundel kan niet gelijk in omdat je al hebt betaalt voor je lopende bundel.

Reageer