.

Beantwoord

Werkt de Simyo simkaart in een tablet?

  • 14 April 2013
  • 13 reacties
  • 808 Bekeken

Badge
Hallo,  ik heb een sim only abonnement met sms en mb tegoed,   nu wil ik deze koppelen aan mijn tablet is dat mogelijk
icon

Beste antwoord door aatje92 15 April 2013, 09:18

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Wanneer het mogelijk is om in je tablet een simkaart te plaatsen dan is het mogelijk om gebruik te maken van internet.
Hou er rekening mee dat je tablet wel een 3G verbinding dient te hebben.
P.s. houdt ook het verbruik in de gaten.
Badge
Is dat alleen omdat ik bij jullie een abonnement heb?   andere kunnen nl wel met hun telefoon contact maken met mijn tablet en dan internetten.
Je kan ( op een android telefoon ) bij "Instellingen > Draadloos en netwerken > Tethering en draagbare hotspot > Draagbare WiFi-hotspot " een draagbare wifi hotspot van je telefoon maken, ik neem aan dat je dit bedoelt.
Badge
Dat bedoel ik idd,  maar op alleen ik kom nergens Tethering en draagbare hotspot tegen,   volgens handleiding telefoon zou dit wel kunnen. Ben een leek op dit gebied en heb het door andere laten proberen  en die kregen het dus ook niet voor elkaar met mijn toestel, wel met hun eigen toestel   dus vraag ik me af of provider dit kan blokkeren.
Wat voor een telefoon heeft u? Dan kan ik voor u opzoeken of dit wel kan op uw telefoon. Simyo kan dit niet op uw telefoon uit zetten.
Badge
Samsung GT-I5500
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Vinnie56,

Welkom op het Simyo forum!
Zoals Aatje92 al aangaf wordt deze mogelijkheid niet door Simyo geblokkeerd. We kunnen je helaas ook geen ondersteuning bieden met het instellen van Tethering. Aatje92 kan je hier misschien verder bij helpen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 7
Badge +9
Beste Vinnie56,

Je moet op je telefoon een app installeren, een app die dat kan vindt je op deze link http://www.freeware4android.net/samsung-gt-i5500-galaxy-5-corby-smartphone-device-1631/internet-communications-tag/wireless-tether-download-12918.html

Let wel op dat de meeste freeware hotspot software geen beveiliging kent, dus open verbinding, ik heb geen Samsung dus heb geen ervaring met deze app.

Let op: vrijwel alle tethering apps vreten energie op de telefoon.

Zelf gebruik ik op mijn Nokia een tethering programma, dit werkt uitstekend, dus met deze app zal het ook wel lukken.

Werkt deze niet naar je zin google dan op tethering samsung gt-i5500 dan vind je meer hits naar andere apps, let wel op dat voor sommige apps je telefoon geroot moet zijn.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de nuttige tips franswon 😃
Badge
S0rry voor late reactie  maar ben er even tussen uit geweest,   Bedankt voor reactie  ik ga het meteen uit probereb



Beste Vinnie56,

Je moet op je telefoon een app installeren, een app die dat kan vindt je op deze link http://www.freeware4android.net/samsung-gt-i5500-galaxy-5-corby-smartphone-device-1631/internet-communications-tag/wireless-tether-download-12918.html

Let wel op dat de meeste freeware hotspot software geen beveiliging kent, dus open verbinding, ik heb geen Samsung dus heb geen ervaring met deze app.

Let op: vrijwel alle tethering apps vreten energie op de telefoon.

Zelf gebruik ik op mijn Nokia een tethering programma, dit werkt uitstekend, dus met deze app zal het ook wel lukken.

Werkt deze niet naar je zin google dan op tethering samsung gt-i5500 dan vind je meer hits naar andere apps, let wel op dat voor sommige apps je telefoon geroot moet zijn.
Badge +6
Hoi Vinnie56,

Hopelijk kunnen de tips van Franswon je verder helpen. Kan je laten weten of de tips je hebben geholpen.
Badge
Ikzelf ben niet zo handig met dit soort dingen, dus heb ik mijn collega gevraagd er naar te kijken, en helaas vlgs hem gaat deze optie niet werken, telefoon is niet geroot  (wat dat dan ook mag zijn) Dus helaas gewoon nog even verder sparen en nieuwe telefoon aanschaffen. Maar iedereen bedankt voor de moeite 
Badge +6
Hoi Vinnie56,

Jammer dat het niet gaat werken. Graag gedaan.

Reageer