Ik heb een probleem. Ik zit inmiddels al bijna drie jaar bij Simyo, en heb nooit klachten gehad. Maar deze week begon het raar te worden. Deze donderdag heb ik 3 GB verbruikt, en dit was allemaal terwijl ik op de fiets zat, opweg naar school. Ik doe altijd mijn 4g aan, maar zet mijn telefoon om sluimer (dus gewoon uit). Dus tijdens het fietsen heb ik 3GB verbruikt. Dit ging door vanaf 8:01 tot 8:53. Ik zit tijdens fietsen niet op me telefoon, en luister ook geen muziek. Ik kreeg een berichtje dat mijn bundel voor 75% gebruikt was, ik vond het raar, maar besloot dus wat zuiniger te doen ( Ik heb een 8GB Abbonoment) De volgende dag, vrijdag, weer op de fiets naar school, vanaf 8:11 tot 8:45, werd er 2,2 GB verbruikt. Toen ik op school aankwam, kreeg ik een berichtje dat mijn bundel leeg was. Ik dacht, hoe kan dit? Mijn school wifi heeft bepaalde apps gebanned, waaronder Simyo (ik weet zelf ook niet). Ik kon niet meer me data gebruiken. Toen ik thuis kwam, keek op de simyo app, en zag ik dat al mijn mb's weg waren, en dat 100 euro buiten mijn bundel heb gebruikt, ik moet dus 100 euro boeten betalen. Mijn 4G instellingen staan op zuinig, dus daar kan het niet aan liggen. Het kan ook niet liggen dat iemand op mijn hotspot heeft gezeten, want om 8:11 fietste ik nog alleen, pas 10 minuten later fietste ik samen met iemand, dus dat kan niet het geval zijn.
Ik heb contact met jullie opgelegd, maar er werd alleen maar gewezen dat ik het fout had gedaan, en dat mijn instellingen niet goed waren. De chat werd gewoon gestopt terwijl ik midden in mij zin was.
Het leek alsof iemand gewoon mb's van mij aan het stelen was, ik snap het niet
Ik heb er ook wat fotos toegevoegd, dan kan je het zelf bekijken. En het bewijs dat ik niet lang op een app kon zitten die 2GB innam.
Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactie