.

Beantwoord

Waarom kan ik geen MB's meenemen naar volgende maand?

  • 1 April 2018
  • 4 reacties
  • 329 Bekeken

het is meer een klacht.
elke maand heb ik 100mb of meer over , maar 1x 10mb erover moet je bijbetalen.
binnenkort toch weg hier en naar vodafone.
icon

Beste antwoord door Niels 3 April 2018, 16:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ben je zelf akkoord meegegaan..

Bij Simyo neem je bundels met de geldigheidsduur van een maand. Wat overblijft vervalt. Uitzondering is de bundel van 500 MB die in een lopende maand kan bijkopen. Die loopt van de dag van aankoop tot einde van de maand.

Bij 80 en 100% verbruik krijg je een waarschuwing middels een bericht.

Meeste moderne telefoons bieden de mogelijkheid om een limiet in te stellen en anders staan daar apps voor in de store van je besturingssysteem.
ik geloof dat jij het niet snap.
ik heb 2gb , 300mb maak ik maandelijks niet op.
MAAR 10mb erover...
ontwikkel een app die ziet he ,elke maand wat over laten we die 10 mb maar zitten.
het maak niks meer uit , ik ga toch weg hier.
bij vodafone heb ik red 20mb voor iets meer geld.
Ik snap je wel hoor. Je beklaagd je dat je de overgebleven MB's kwijt bent want die hou je elke maand over. Maar als je 10 MB er over zit moet je bij betalen. En daarbij geef je een opmerking dat de app moet herkennen dat je altijd overhoud dus dat je dan die 10 mb niet hoeft te betalen.

En ik leg uit dat je zelf akkoord bent gegaan met de wijze waarop het nu gaat.

Fijne pasen verder 🐣
Reputatie 6
Badge +5
Hi deurstijl,

Welkom op het Simyo Forum!

Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is om MB's naar een volgende maand mee te nemen. Gelukkig is je Simyo bundel maandelijks erg gemakkelijk hoger of lager te zetten. Op deze manier kan je alsnog het meeste uit je MB's halen 🙂 Wat jammer dat je er over aan het denken bent om over te stappen naar een andere provider. Is er nog iets wat we kunnen doen om je van gedachten te veranderen?

Bedankt voor je reacties en uitleg, Ray!

Groetjes,
Niels

Reageer