.

Beantwoord

Waarom heeft mijn man geen internetverbinding?

  • 9 August 2016
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

Vanmiddag heeft mijn man zijn abonnement veranderd en heeft nu ook wat data voor onderweg. Van alles aan en uit gezet (ook hier) maar helaas geen internet op zijn iPhone 6s Plus. Wat ik wel raar vind is dat het "wieltje?" achter persoonlijke hotspot maar blijft draaien.
Zijn telefoon is hetzelfde ingesteld als mijn iPhone 6s waar alles prima werkt......heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen?
icon

Beste antwoord door Jihane 10 August 2016, 17:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tante Truus,

Wat vervelend dat zijn internet niet werkt! 😞 Heeft hij die optie aan gezet via Mijn Simyo? Hij vindt deze optie door te klikken op Instellingen > Netwerkinstellingen. Als 'Internet op je mobiel in Nederland' gewoon aangevinkt staat, zou hij moeten kunnen internetten.

Het is ook raadzaam om zijn internetinstellingen op zijn telefoon te controleren. Dit kan hij het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Op deze pagina klikt hij op zijn toestel, en dan op 'Internet'. De instructies zijn helder en visueel: hiermee moet het helemaal lukken om ervoor te zorgen dat alle instellingen weer tip-top in orde zijn!

Mocht het dan nog steeds niet werken, wil ik je vragen om zijn simkaart in jouw iPhone te plaatsen. Werkt het dan wel?

Groetjes,
Jihane

Reageer