Beantwoord

Waarom heb ik geen waarschuwing voor internet buiten bundel gekregen?


Ik heb in oktober en november kosten gemaakt ivm het verbruik buiten mijn internetbundel. Ik heb daar echter geen waarschuwing voor gekregen. De laatste sms heb ik ontvangen op 9 augustus ("je hebt 80% van je internetbundel verbruikt").
icon

Beste antwoord door Kevin 21 december 2018, 16:45

Hoi Detlef,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat er internet buiten je bundel is verbruikt. Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat deze berichten gewoon zijn verstuurd vanuit ons. In oktober namelijk op de 17e en de 20e en in november op de 18e en 29e.

Zoals Ray al aangaf is het verstandig om je berichten inbox eens na te kijken of je wel berichten kunt ontvangen! Ook kun je je verbruik natuurlijk altijd in de gaten houden op Mijn Simyo en de Mijn Simyo app.

Laat je het ons nog even weten als je nog vragen hebt?

Dankjewel voor het antwoorden Ray!

Groetjes,

Kevin

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Is je inbox misschien vol? Kan een reden zijn.
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Detlef,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat er internet buiten je bundel is verbruikt. Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat deze berichten gewoon zijn verstuurd vanuit ons. In oktober namelijk op de 17e en de 20e en in november op de 18e en 29e.

Zoals Ray al aangaf is het verstandig om je berichten inbox eens na te kijken of je wel berichten kunt ontvangen! Ook kun je je verbruik natuurlijk altijd in de gaten houden op Mijn Simyo en de Mijn Simyo app.

Laat je het ons nog even weten als je nog vragen hebt?

Dankjewel voor het antwoorden Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer