.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet buiten Nederland?

  • 20 November 2018
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Hallo allemaal.

Heb nog steeds geen internet buiten Nederland.
Heb al mijn instellingen goed staan maar werkt niet het begint mij langsamerhand te irriteren. Omdat ik voor mijn werk veel in Duitsland zit weet iemand een oplossing voor dit probleem?
icon

Beste antwoord door Kevin 20 November 2018, 13:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Folmertje

Je zegt dat alle instellingen goed staan maar om mee te kunnen controleren moet behalve op mijn Simyo (netwerk)instellingen ook alles goed staan op de telefoon. Dit kunnen we niet zien dus graag meer informatie.

Gaat het om prepaid of sim only? Welk merk en type telefoon heb je?

Heb je ook handmatig netwerk selectie geprobeerd?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Folmertje,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat balen dat je internet het niet doet in het buitenland. Ik kan me voorstellen dat dit onhandig is als je vaker in Duitsland bent!

Ten eerste hebben we zoals Friesian al aangaf wat meer informatie nodig. Staat dataroaming wel aan? En maak je wel verbinding met een netwerk in het buitenland?

Ik zie dat je inderdaad de optie op Mijn Simyo wel aan hebt staan. Om de instellingen in je toestel te controleren, adviseer ik je deze link eens na te lopen. Hier kun je zelf aangeven welk toestel je hebt.

Daarnaast ga ik even een reset uitvoeren op de optie internet in het buitenland op je simkaart. Zou jij je toestel even helemaal opnieuw op willen starten? Hierna zou alles gewoon moeten werken. Zo niet dan hoor ik het natuurlijk graag!

@Friesian, bedankt voor het antwoorden!

Groetjes,

Kevin
hoi kevin,

dataroaming staat aan heb mijn telefoon opnieuw opgestart en internet in het buitenland keer uit en aan gezet maar helaas werkt het nog steeds niet. kan wel bellen in het buitenland trouwens.

MVG,

Erwin
Reputatie 7
Badge +10
Hi Erwin,

Stom dat het nog steeds niet werkt! Wil je proberen handmatig een ander netwerk te kiezen? Als je niet weet hoe, kun je naar deze pagina toe gaan. Daar kies je welk toestel je hebt, en daarna klik je op 'Handmatig een netwerk selecteren'. Dan wordt het je stap voor stap uitgelegd.

Laat je me weten of dat werkt?

Groetjes,
Jihane

Reageer