.

Beantwoord

Waarom blijf mijn toestel internet verbruiken?

  • 1 November 2018
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Sinds een paar maanden ben ik klant bij Simyo. Bel d.m.v prepaid en internetten doe ik via wifi signaal van thuis en zodra ik naar buiten ga zet ik internet uit. Groots was mijn verbazing dan ook vanmiddag na ontvangst van een e-mail dat mijn beltegoed laag is. Nadat ik had ingelogd op mijn simyo zag ik dat er vandaag 60.000MB was verbruikt en beltegoed was € 0.34 debet. Nog even gecontroleerd of internet uit stond, dat stond uit. Na tien minuten weer ingelogd en beltegoed was opgelopen tot € 0.92 debet ? Dit is al de zoveelste keer dat mijn beltegoed op gaat aan internet terwijl het is uitgeschakeld. Hoe is dit mogelijk ?
icon

Beste antwoord door Jihane 2 November 2018, 15:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
HI Renée,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je dat irritant vindt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je internetoptie op Mijn Simyo nog aan staat. Ik begrijp uit je berichtje dat je helemaal geen gebruik wil maken van mobiele data, want je internet alleen via wifi. Als je inlogt op Mijn Simyo en dan surft naar Instellingen > Internet en bellen, kun je je internetoptie uitzetten. Het is dan onmogelijk om te internetten via het mobiele netwerk, terwijl je nog wel gebruik kunt maken van wifi. Precies wat je wilde dus! 🙂

Gaat dat lukken zo?

Groetjes,
Jihane
Hai Jihane,
Bedankt voor je reactie en je tip. Ik heb de internetoptie gelijk uitgezet 😉
Groetjes Renée
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Renée,

Ah, goed om te horen dat het is gelukt!

Fijn weekend nog. :D

Groetjes,
Sarah

Reageer