1: Je internetbundel van 2000 MB is op. Je extra 500 MB gaan nu in.
2: Je internetbundel van 500 MB is voor 80% verbruikt.
3: Je internetbundel van 500 MB is op. Je betaalt vanaf nu het buiten-bundel tarief.
Ik heb contact opgenomen met de Simyo chat, maar deze info was juist. Simyo kan uiteraard niet zien waar het internet aan op gaat, maar wel dat er per minuut bijna 60 MB is verbruikt terwijl ik mijn telefoon vandaag nauwelijks heb gebruikt. Ik kreeg de blog doorgestuurd over data-verbruik en eenmaal thuis heb ik de 'My Data Manager'-app gedownload. Na deze chat had ik nóg een internetbundel van 500 MB besteld: deze was binnen een half uur weer op, ik ben zelfs buiten mijn bundel gegaan met een verbruik van 1192 MB in één dag. Absurd!
De 'My Data Manager'-app biedt geen uitkomst: ik zit nu enkel op WiFi en zie dat er veel MB's worden verbruikt (geen honderden zoals eerder vandaag), maar dit zijn 'unidentified apps'. Ik heb dus geen idee welke app(s) dit dataverbruik veroorzaakt.
Is iemand hiermee bekend? Of kan iemand helpen? Ik hoop snel een oplossing te vinden...
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie