.

Kan niet internetten!

  • 4 July 2012
  • 6 reacties
  • 329 Bekeken

Badge
Heb sinds vandaag mijn simkaart van simyo in gebruik, ik kan echter niet internetten, er verschijnt een foutcode 401
Gr. Myrthe

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Myrthe,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Kunnen we er van uit gaan dat je probleem is opgelost?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,
Ik heb inmiddels geen blackberry meer maar een samsung galaxy S2. Nog steeds kan ik niet internetten alleen met wifi kan ik internetten maar zodra ik geen wifi heb blijft er staan; Geen netwerkverbinding. Ik heb verder alle stappen gevolgd om het aan en uit te schakelen. Dat heeft ook niet geholpen. Ik heb nog geen 1 seconde op internet gezeten zonder wifi. Dus ik snap ook niet dat er al 50 MB is afgeschreven.
Groetjes Myrthe
Badge
Hoi Myrthe,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Kunnen we er van uit gaan dat je probleem is opgelost?

Groetjes,

Alex


Hallo Alex,
Ik heb inmiddels geen blackberry meer maar een samsung galaxy S2. Nog steeds kan ik niet internetten alleen met wifi kan ik internetten maar zodra ik geen wifi heb blijft er staan; Geen netwerkverbinding. Ik heb verder alle stappen gevolgd om het aan en uit te schakelen. Dat heeft ook niet geholpen. Ik heb nog geen 1 seconde op internet gezeten zonder wifi. Dus ik snap ook niet dat er al 50 MB is afgeschreven.
Groetjes Myrthe 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Myrthe,

Ben je wellicht ingelogd met een ander telefoonnummer op het forum? Kun je anders je Simyo tel. per privé bericht sturen?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Myrthe,

Ben je wellicht ingelogd met een ander telefoonnummer op het forum? Kun je anders je Simyo tel. per privé bericht sturen?

Groetjes,

Alex


hallo Alex,

Volgends mij is het gewoon het goede nummer. Waar moet ik heen gaan om een prive bericht te sturen?
Groetjes Myrthe
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Myrthe,

Ik heb je privé bericht inmiddels ontvangen.

Groetjes,

Alex

Reageer