.

Beantwoord

Mijn mobiel internetmaandbundel is niet verlengd, wat nu?

  • 26 April 2015
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

Badge
Hallo, mijn mobiel internetmaandbundel is niet verlengd. Als ik via de computer op de site kijk staat er wel dat ik 100 mb heb. Maar op de simyo app staat de internet maandbundel niet geactiveerd en heb ik deze 100 mb nog niet? Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Ali 28 April 2015, 17:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb precies hetzelfde zoals je omschrijft. Wel op de website zichtbaar maar niet in de app dat ik 100 Mb heb. Storing in de app? wanneer wordt dit opgelost?
Badge
Bedankt voor je reactie! Als jij er ook last van hebt gaat t idd vast om een storing?? Ik hoop dat ze dit gauw oplossen!!!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Wendy53,

Erg vervelend dat je internetbundel niet automatisch verlengd is. 😞 Ik zal dit doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen een kijkje nemen waarom de bundel niet weergeven wordt op Mijn Simyo.


Ik heb precies hetzelfde zoals je omschrijft. Wel op de website zichtbaar maar niet in de app dat ik 100 Mb heb. Storing in de app? wanneer wordt dit opgelost?

Hoi JohanvV,

Spijtijg om te horen dat dit bij jou ook het geval is 😞 Ik heb jouw nummer ook doorgezet als voorbeeld. Zodra ik meer weer zal ik jullie op de hoogte houden.
Beste lezer,

En helaas nog zo'n ervaring. Mobiel internet stond ingesteld op automatisch verlengen, maar dat is per vandaag ook niet gebeurd. Beltegoed is ruim voldoende, bovendien staat automatisch opwaarderen aan. Zowel op de website als via de app is niet te zien dat mobiel internet aanstaat. Als ik via de PC de 100 MB bundel aan wil zetten krijg ik de volgende melding: "Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is". Is dit een storing of is er iets veranderd aan de voorwaarden???

Hoor / lees graag een reactie.
Inmiddels staat het internet weer aan (snelle actie, dank!) en heb ik automatisch verlengen wederom aangezet. Ik neem aan dat de 5MB die ik inmiddels verbruikt heb gewoon onder de verlengde maandbundel valt?!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Florence14,
Allereerst onze excuses voor de verlate reactie!
Jouw internetbundel staat inderdaad weer aan. Er bleek bij een aantal klanten iets verkeerd te zijn gegaan bij het verlengen. Dit, en eventuele gemaakte kosten wordt natuurlijk rechtgezet zodra we het opmerken.

Reageer