.

Beantwoord

Internetverbruik als internet uitstaat en ik wifi gebruik

  • 2 February 2014
  • 3 reacties
  • 319 Bekeken

Mijn internet staat uit en dan gebruikt mijn telefoon nog 300 MB op een nacht hoe is dit mogelijk. Ik dinsdag 28 januari een rare SMS met de afzender frelo201306@gmail.com ontvangen deze heb ik direct verwijd kan dat er iets mee te maken hebben? Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Scotsman 2 February 2014, 10:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waar staat internet uit, op Mijn Simyo of op je telefoon? Die laatste methode is niet waterdicht, er zijn omstandigheden waaronder een smartphone verbinding met het mobiele internet zoekt bijvoorbeeld als hij in de slaapstand gaat en niet met het stopcontact is verbonden. De eerste methode zorgt er gegarandeerd voor dat er geen internet is via Simyo.

Over die rare SMS weet ik niets, gewoon wissen en niet wakker over liggen.
Reputatie 7
Badge +9
Die rare sms is SCAM. Inderdaad negeren. Ik betwijfel of het te maken heeft met het hoge MB verbruik.
Wat bedoel je precies met internet staat uit? Heb je 3G en dataverkeer via instellingen op je telefoon uitgeschakeld?
Vertrouw in ieder geval nooit blindelings op je WiFi. Bij een zwak / geen signaal schakelt je telefoon over op het mobiele internet, zonder dat jij er erg in hebt.
Badge +8
Mijn internet staat uit en dan gebruikt mijn telefoon nog 300 MB op een nacht hoe is dit mogelijk. Ik dinsdag 28 januari een rare SMS met de afzender [email]frelo201306@gmail.com[/email] ontvangen deze heb ik direct verwijd kan dat er iets mee te maken hebben? Kan iemand me helpen?

Hoi maria23,

De heren leggen het al een beetje uit, Mobiele data uitschakelen op je toestel, is helaas niet waterdicht.. Als je de optie Internet op je mobiel uitschakelt op Mijn Simyo dan kunnen wij dat ook zien, en dan weet je zeker dat er niks geks gebeurt. Ik zie dat je ook al telefonisch contact hebt gehad en dat het waarschijnlijk iets met een update te maken heeft gehad? Dat is balen inderdaad, als dat over het netwerk gebeurt. Deze maand dus een beetje rustig aan met wat er nog over is van je bundel helaas. :(

Groetjes,
Charlene

Reageer