.

Beantwoord

Internet alleen, voor tablet?

  • 1 February 2014
  • 2 reacties
  • 475 Bekeken

Badge +3
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Hallo

Ik bent klant bij Simyo, maar nu heb ik ook een tablet en wil alleen een kaartje voor internet op mijn tablet is dat mogelijk?

Carla
icon

Beste antwoord door MartijnR 1 February 2014, 17:41

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Helaas biedt Simyo niet de mogelijkheid om alleen internet af te nemen. Je zou kunnen overwegen om een prepaid kaart te kopen en dan 1x per half jaar een sms te sturen, of een abonnement van 3euro bellen en daarbij een internet bundel.

Beetje afwegen hoeveel je nodig hebt.
Badge +8
Hallo

Ik bent klant bij Simyo, maar nu heb ik ook een tablet en wil alleen een kaartje voor internet op mijn tablet is dat mogelijk?

Carla
Helaas biedt Simyo niet de mogelijkheid om alleen internet af te nemen. Je zou kunnen overwegen om een prepaid kaart te kopen en dan 1x per half jaar een sms te sturen, of een abonnement van 3euro bellen en daarbij een internet bundel.

Beetje afwegen hoeveel je nodig hebt.


Hoi Carla,

Op het moment bieden wij geen simkaarten meer aan zonder de mogelijkheid om te bellen, helaas 😞
Martijn® geeft je al wat opties, wat je wel zou kunnen doen. Dankjewel daarvoor, Martijn® 🆒
Ik zelf zou denk ik voor de Prepaid optie gaan, gewoon omdat je dan niet betaalt voor iets wat je niet gebruikt. Maar dat ligt eraan of je dus van plan bent veel te verbruiken. Want dan is een simkaartje met Sim only abonnement goedkoper misschien, omdat het tarief voor internet binnen een abonnement lager ligt.
Doe je veel met de Tablet op het netwerk?

Groetjes,
Charlene

Reageer