.

Beantwoord

Ik heb teveel internet verbruikt en ben geblokkeerd. Wat nu?

  • 15 February 2019
  • 1 reactie
  • 306 Bekeken

Oké.. al enige tijd heb ik een abonnement bij Simyo altijd hartstikke tevreden tot nu..

Gisteren overdag kreeg ik een bericht dat ik door mijn 8GB heen was; ‘oke dat is snel nog maar halverwege de maand maar vooruit dan de rest v/d maand maar zoveel mogelijk op wifi’.

Natuurlijk heb ik ook via 4G geinternet, wat natuurlijk ook niet zo slim is van mij, maar andere maanden betaal ik ook wel eens wat meer, daar heb ik dan totaal geen probleem mee. Deze keer schoot dit echter de pan uit..
Gisteravond kreeg ik een sms dat mijn simkaart geblokeerd werd ivm hoog verbruik?! Ik uiteraard kijken in de app en idd ruim €170 over mijn abonemment van normaal €14.. Hier schrok ik uiteraard van. Bij mijn verbruik gekeken en ik zou binnen +- 45 minuten dus zoveel verbruikt hebben?! Zelf begrijp ik nog steeds niet hoe.. ik zat idd op 4G maar keek bijv. geen netflix of youtube of dergelijks.

nou al goed ik uiteraard direct mijn internet uitzetten en paar minuten later was er weer €4 bijgekomen?!

in de mail die ik ontvangen heb van simyo staat dat mijn simkaart is geblokkeerd bij hoog verbruik vanaf +- €100 er stond bij vermeld dat de app een wat hoger bedrag kon aangeven ivm latere verwerkingstijd, prima, maar ruim meer €70?!?

Ik betaal altijd netjes de rekening van Simyo maar vroeg me in deze toch af Simyo, bestaat er zoiets als een coulance regeling of iets dergelijke?

Uiteraard heb ik hier mede debet aan en zullen de kosten hoger zijn dan mijn normale kosten..

zoals ik al zei normaal tevreden over Simyo maar dit was wel een FLINKE tegenvaller..

heeft iemand hier meer ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Jihane 15 February 2019, 15:24

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anne-Loes,

Welkom op 't Simyo Forum,

Dat is natuurlijk even schrikken! Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je intussen verder geholpen bent via chat en daarna e-mail 🙂 Mijn collega's hebben je een oplossing aangeboden, die je terugvindt in je e-mailbox.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je altijd aan de bel trekken.

Groetjes,
Jihane

Reageer