.

Beantwoord

Ik heb geen sms ontvangen toen mijn internetbundel op was. Hoe kan dit?

  • 27 April 2019
  • 5 reacties
  • 492 Bekeken

Hoi, laatste week zijn wij naar Engeland geweest, en ik heb daar internet gebruikt. Mijn internet bundel was al op eerste dag op, maar Ik heb geen SMS bericht gekregen... Ook bij 80% internet gebruik niks...

En nu moet ik 53 EUR betalen voor gebruik buten de bundel, want ik verwachte de SMS bericht, wat ook staat op de web site.

Is dat normaal dat je geen SMS bericht krijgt als je bundel op is?
icon

Beste antwoord door Niels 29 April 2019, 18:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi samards,

Welkom op het Simyo Forum!

Lekker zeg, naar Engeland. Ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad 🙂 Het is natuurlijk jammer dat je kosten buiten de bundel hebt gemaakt.

Het klopt inderdaad dat je sms'jes zou moeten ontvangen bij 80% en 100% verbruik van je bundel. Ik zie ook dat deze berichten door jou moeten zijn ontvangen. Weet je zeker dat je deze sms'jes niet over het hoofd hebt gezien? Je hebt ook al met een collega over deze situatie gesproken.

Groetjes,
Niels
Hi Niels,

Bedankt, inderdaad Engeland is echt mooi, wij hebben echt leuke tijd gehad in de natuur....

Ja, ik heb al met jouw collega gesproken, en gevonden dat sms'jes zijn inderdaad verstuurd bij 80 en 100%. Maar ik heb ze niet gekregen... Ik heb een andere sms gekregen - te laat. pas op vrijdag, daar staat dat ik moet toch 53 EUR betalen, Ik heb het gecheckt en geen sms bij 80% en 100% gevonden.

Ik dacht dat jullie moeten confirmatie van mij telefoon krijgen, dat de sms'jes ontvangen zijn, of niet? Anders hoe kan je weten of de sms is echt ontvangen?

Groeten,
Sasha
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sasha,

Wat merkwaardig! De sms'jes waarin staat dat je internetbundel bijna op is, worden verstuurd via het nummer '1200'. Wil je nog even ter controle in je sms-lijst controleren of geen berichten van dat nummer ontvangen hebt?

Groetjes,
Jihane
Hi Jihane,

Ik heb het meerdere keer al gecheckt 🙂 Er zijn weinig sms-en in de sms-lijst, een paar sms-en met boodschap dat "wij zijn nu in Belgie, en Frankrijk", etc... En daarna niks op 22 april, 23 en 24 april. De volgende sms was is pas op 25 april met waarschuwing dat mijn bundel is op ...

Groetjes,
Sasha
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sasha,

Ik begrijp dat je meerdere keren hebt nagekeken of je de sms ontvangen hebt. Ik wil dus even gaan bespreken hoe we dit gaan oplossen. Ik ga dit morgenvroeg even met de technische en financiële afdeling bespreken.

ik zal je morgen in de loop van de ochtend een e-mail sturen naar het mailadres wat bij ons bekend is. :)

Voor nu in ieder geval een hele fijne avond!

Groetjes,

Kevin

Reageer