.

Beantwoord

Hoe stel ik een datalimiet in voor mijn Samsung A5 2017?

  • 13 May 2018
  • 4 reacties
  • 2692 Bekeken

Vandaag ben ik heb ik mijn mobiel gebruikt als hotspot en ben ik zonder het door te hebben 160 euro boven mijn abonnement gegaan, nu wil ik een data limiet instellen om het voor de volgende keer te voorkomen. Nu heb ik al meerdere filmpjes en sites bekeken maar blijkbaar heb ik een andere soort menu. Bij stap 5 van deze site moet je data limiet aanvinken maar ik heb deze optie niet op mijn mobiel, ook heb niet een tandwieltje staan of iets dergelijks om te doen. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

https://support.bell.ca/Mobility/Smartphones_and_mobile_internet/Samsung-Galaxy-A5-2017.how_to_manage_the_data_usage_on_my_samsung
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 May 2018, 19:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wanneer je mobiel data, bij gegevensgebruik, aanzet verschijnt dan niet de optie limiet instellen?

Lijntje waarschuwing, lijntje limiet naar beneden scrollen tot gewenst niveau.

**Edit

Ook door grootte datalimiet aanklikken, waarschuwing aanklikken, kun je dat instellen.

Schuifje mobiele data aanzetten.

[ Dan limiet instellen ],en data uitzetten daarna totdat je het nodig hebt.
Kan al staat WiFi aan en in gebruik.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi LarsMulder,

Welkom op het Simyo Forum! Wat super balen dat je verrast bent met zo'n hoge factuur. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit in de toekomst graag wilt voorkomen.

Als het mogelijk is met je telefoon, is zo'n datalimiet een handige manier om dit te voorkomen. Ik zie dat Friesian je als tip al heeft meegegeven om eerst de mobiele data aan te zetten en vervolgens je datalimiet in te stellen. Lukt dat? Op het moment dat je internetbundel voor 80% en 100% is verbruikt, sturen we je een sms'je met een waarschuwing. Heb je deze gelezen?

Voor meer tips over het verbruik van je mobiele data, kun je deze pagina doorlezen. Naast zo'n limiet zijn er nog meer mogelijkheden om zo'n verrassing in de toekomst te voorkomen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Els

Reageer