.

Beantwoord

Binnenkort betalen voor whatsapp?

  • 14 October 2013
  • 7 reacties
  • 693 Bekeken

Badge
moet je binnenkort voor whatsapp betalen want heb namelijk nog nooit betaald hiervoor
icon

Beste antwoord door franswon 14 October 2013, 15:29

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi lovepenny,

Ik heb inderdaad ook al via mijn google-wallet moeten betalen, het was maar een klein bedrag,  € 0,89 voor een jaar.
Het voordeel is dat je geen advertenties ziet. De ontwikkelaars willen natuurlijk wel aan hun app verdienen.
Badge
Voor iOS heb ik er nog niets over gehoord..
Reputatie 7
Badge +9
Voor android is het wel al. iOS zou volgen, volgens mijn info alleen voor nieuwe gebruikers. http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/software/betalen-voor-whatsapp-zo-werkt-het/
Reputatie 3
Badge +9
Die €0.89 heb ik al 10.000 terug verdiend 🙂
Badge +8
moet je binnenkort voor whatsapp betalen want heb namelijk nog nooit betaald hiervoor

Hoi lovepenny,

Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat Whatsapp iets gaat rekenen voor het gebruik van de app. Als ik het goed begrijp is dat dus voor Android al aan de hand. Ik heb zelf een iPhone en heb er nog niks van gemerkt. Wellicht vind je er iets over op de site van Whatsapp? Dat is een hele goede site, met een goede FAQ ook.

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Op mijn iPhone ook niet hoor. Bij mijn weten is het inderdaad alleen voor nieuwe accounts. Of als je de app opnieuw installeert want dan ben je waarschijnlijk de pisang en ben je 89 cents kwijt (die je overigens een jaar later betaalt om je account actief te houden)
Badge +8
Op mijn iPhone ook niet hoor. Bij mijn weten is het inderdaad alleen voor nieuwe accounts. Of als je de app opnieuw installeert want dan ben je waarschijnlijk de pisang en ben je 89 cents kwijt (die je overigens een jaar later betaalt om je account actief te houden)

En dat valt nog mee, vind ik, €0,89. Als je een beetje een enthousiaste apper bent. Dat heb je er zo uit. 🙂

Reageer