WhatsApp werkt niet via mobiel internet, browser en anders apps wel. WhatsApp werkt wel via WiFi.
Instellingen/mobiel internet/gebruik internet voor: zie ik allerlei apps behalve WhatsApp icoontje.
Ik heb WhatsApp al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd --> niet opgelost ??
Op MijnSimyo mobielnetwerk aan/uit gezet --> niet opgelost ??
Wie weet hoe dit op te lossen ?? IOS/iphone 4S
Bladzijde 1 / 1
Hoi Anneke,
Welkom op het Simyo Forum.
Het kan ook zijn dat dit voor de app specifiek is uitgeschakeld.
Dit kan je controleren door naar instellingen te gaan en dan naar onder, daar zie je alle app namen. Je tikt op Whatssapp en je kijkt of Mobiel Data of Mobiel internet uit staat.
Gaat dit lukken om te controleren?
Welkom op het Simyo Forum.
Het kan ook zijn dat dit voor de app specifiek is uitgeschakeld.
Dit kan je controleren door naar instellingen te gaan en dan naar onder, daar zie je alle app namen. Je tikt op Whatssapp en je kijkt of Mobiel Data of Mobiel internet uit staat.
Gaat dit lukken om te controleren?
Vergeet echter niet dat WhatsApp flink wat data verbruikt via 3G/4G!
Hou er rekening mee.
Maar inderdaad het is zoals maikel.twinnie zegt in te stellen in je iPhone.
Hou er rekening mee.
Maar inderdaad het is zoals maikel.twinnie zegt in te stellen in je iPhone.
@Koorelle,
Dit kan voor alle apps in iPhone zover ik weet.
Eigenlijk een handige optie!
Dit kan voor alle apps in iPhone zover ik weet.
Eigenlijk een handige optie!
Opgelost !!
Zodra je een WhatsApp hebt binnen gekregen via 3G zie je het icoontje pas.
Zodra je een WhatsApp hebt binnen gekregen via 3G zie je het icoontje pas.
Oké.
Bedankt voor je terugkoppeling Anneke!
Bedankt voor je terugkoppeling Anneke!
Hoi Anneke,
Welkom op het Simyo Forum.
Ideaal dat het probleem zichzelf opgelost heeft 😉 Heel erg bedankt dat je dit hier nog hebt laten weten. Zoals je ziet heb ik jouw eigen bericht direct als antwoord gemarkeerd. Zo kunnen andere forumleden met hetzelfde probleem direct zien wat voor jou de oplossing was!
@Maikel.twinnie & Koorelle, bedankt voor jullie hulp in dit topic :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Ideaal dat het probleem zichzelf opgelost heeft 😉 Heel erg bedankt dat je dit hier nog hebt laten weten. Zoals je ziet heb ik jouw eigen bericht direct als antwoord gemarkeerd. Zo kunnen andere forumleden met hetzelfde probleem direct zien wat voor jou de oplossing was!
@Maikel.twinnie & Koorelle, bedankt voor jullie hulp in dit topic :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.