Beste, SInds gisteren ben ik van prepaid zonder databundel naar een abonnement gegaan met databundel. Thuis kan ik op onze wifi, maar buiten ons huis zou mijn telefoon moeten doorschakelen naar 3G van Simyo. Dit staat ook aangevinkt op mijn Sony Xperia. Verder heb ik UMTS (voorkeur)/ GSM aangevinkt. Nog steeds krijg ik geen verbinding met het 3G netwerk. Hoe kan dit? Alvast dank, Tessa
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tessa, misschien een overbodige vraag: heb je je toestel al eens helemaal uit- en weer aangezet?
Simkaartje eruit in de tussentijd?
Dat wil nog wel eens helpen namelijk (spreek uit ervaring)
Simkaartje eruit in de tussentijd?
Dat wil nog wel eens helpen namelijk (spreek uit ervaring)
Hoi Tessa77, welkom op het forum van Simyo :)
Koorelle heeft je al een goede tip gegeven:
Ook heb ik je gegevens er even bij gepakt. De internetoptie 'Internet op je mobiel' staat niet aan. Je kunt deze optie aanzetten op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart.
Vergeet niet om daarna je telefoon uit en aan te zetten. Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen. Ook kun je meteen je internetinstellingen doornemen via toestelhulp.
Geef je door of het is gelukt? :)
@koorelle; top! dankjewel voor je reactie 🙂
Koorelle heeft je al een goede tip gegeven:
Hoi Tessa, misschien een overbodige vraag: heb je je toestel al eens helemaal uit- en weer aangezet?
Simkaartje eruit in de tussentijd?
Dat wil nog wel eens helpen namelijk (spreek uit ervaring)
Ook heb ik je gegevens er even bij gepakt. De internetoptie 'Internet op je mobiel' staat niet aan. Je kunt deze optie aanzetten op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart.
Vergeet niet om daarna je telefoon uit en aan te zetten. Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen. Ook kun je meteen je internetinstellingen doornemen via toestelhulp.
Geef je door of het is gelukt? :)
@koorelle; top! dankjewel voor je reactie 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.