Hallo, Ik was bezig om de mail instellingen voor KPN in te stellen met ssl beveiligingen.
Wanneer ik KPN volg of de Simyo instellingen, hij blijft zeggen dat de instellingen verouderd zijn.
Wie weet de juiste instellingen?
Bladzijde 1 / 1
Begrijp ik nu goed dat je KPNmail wilt instellen?
Stap 1: Verwijder je huidige mailbox, waarmee het mislukt.
stap 2: Bezoek deze site >>> https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/ of als je daar niet verder komt die van KPN
stap 3: Nadat je het juiste toestel hebt gekozen, kies je voor email Handmatig instellen.
Stap 4: Kies voor KPN/Planet/HetNet (Imap, geadviseerd)
stap 5: Volg de stappen
stap 6: Je bent nu klaar en kunt bij de instellen ingeven hoe je alles gesynced wilt hebben. Doe dit wel als Wifi aan staat 😉
Stap 1: Verwijder je huidige mailbox, waarmee het mislukt.
stap 2: Bezoek deze site >>> https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/ of als je daar niet verder komt die van KPN
stap 3: Nadat je het juiste toestel hebt gekozen, kies je voor email Handmatig instellen.
Stap 4: Kies voor KPN/Planet/HetNet (Imap, geadviseerd)
stap 5: Volg de stappen
stap 6: Je bent nu klaar en kunt bij de instellen ingeven hoe je alles gesynced wilt hebben. Doe dit wel als Wifi aan staat 😉
Hoi Hans van Kempen,
Welkom op het Simyo forum! :)
Wat jammer dat het niet lukt om je e-mail goed in te stellen! Wat geeft precies aan dat de instellingen verouderd zijn? Je kunt de juiste instellingen vinden in de Toestelhulp op onze website. Ray heeft je uitgebreid uitgelegd hoe je dit kunt instellen.
Mocht het met behulp van deze instellingen nog steeds niet lukken, wil je dan laten weten welke telefoon je hebt met welke versie van het besturingssysteem? Ook ben ik erg benieuwd naar de versie van de mail app.
Laat je het weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
@Ray, Heel erg bedankt voor dit uitgebreide antwoord 🙂
Welkom op het Simyo forum! :)
Wat jammer dat het niet lukt om je e-mail goed in te stellen! Wat geeft precies aan dat de instellingen verouderd zijn? Je kunt de juiste instellingen vinden in de Toestelhulp op onze website. Ray heeft je uitgebreid uitgelegd hoe je dit kunt instellen.
Mocht het met behulp van deze instellingen nog steeds niet lukken, wil je dan laten weten welke telefoon je hebt met welke versie van het besturingssysteem? Ook ben ik erg benieuwd naar de versie van de mail app.
Laat je het weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
@Ray, Heel erg bedankt voor dit uitgebreide antwoord 🙂
Hallo Samanta en Ray,
Het is gelukt.
Als eerste, het niet goed werkende account weggegooid.
Daarna met de toestelhulp, Lumina 950, de instellingen gevolgd.
Loopt in de praktijk wat anders, omdat de volgorde afwijkend is t.o.v. het voorbeeld.
Hierna alles ingevuld.
De volgende invullingen zijn alle drie gelijk: e-mail adres, gebruiksnaam en gebruiksnaam voor uitgaande server.
Opslaan en gereed en het werkte.
Opmerkelijk, naderhand staat er wel een vinkje bij zelfde accountgegevens gebruiken voor verzenden van e-mail..
Bedankt voor de hint, oude account verwijderen.
Groet, hans
Het is gelukt.
Als eerste, het niet goed werkende account weggegooid.
Daarna met de toestelhulp, Lumina 950, de instellingen gevolgd.
Loopt in de praktijk wat anders, omdat de volgorde afwijkend is t.o.v. het voorbeeld.
Hierna alles ingevuld.
De volgende invullingen zijn alle drie gelijk: e-mail adres, gebruiksnaam en gebruiksnaam voor uitgaande server.
Opslaan en gereed en het werkte.
Opmerkelijk, naderhand staat er wel een vinkje bij zelfde accountgegevens gebruiken voor verzenden van e-mail..
Bedankt voor de hint, oude account verwijderen.
Groet, hans
Top..
Hoi Hans van Kempen,
Wat fijn dat het met de hulp van Ray is gelukt om je KPN e-mail in te stellen.
@Ray, je bent een topper! :D
Groetjes,
Asma
Wat fijn dat het met de hulp van Ray is gelukt om je KPN e-mail in te stellen.
@Ray, je bent een topper! :D
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.