Hier ben ik wel verbaasd over aangezien dit toch inmiddels al lang geen nieuwe ontwikkeling meer is, en ook door de meeste providers ondersteund wordt.
Kan ik IPv6-ondersteuning op korte termijn ook bij Simyo verwachten?
Welkom op het forum.
Dat is gelijk een goeie vraag! Op den duur verwacht ik dat we IPv6 ondersteuning zullen krijgen, maar ik kan je helaas geen datum hiervoor geven. Mag ik vragen waarom je dit belangrijk vind?
Groetjes,
Caspar
Dat is een duidelijk verhaal! Helaas kunnen we je op dit moment nog niet helpen hiermee. Ik zal jouw onderbouwing wel doorgeven. Wie weet geeft dit nog een extra zetje in de goede richting. Voor nu is het nog afwachten. Op het moment dat er concreet meer bekend is, zullen we dit natuurlijk melden.
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Angela
Is hier (na 4 jaar) al een update over te melden. Ik las dat KPN het al wel aanbied via het mobiele netwerk.
Hoi Hafkensite,
Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!
Goeie vraag! Momenteel is er nog geen concrete planning voor de overgang naar ipv6. Maar er is wel een project opgestart waarin de uitrol opgepakt gaat worden.
Groetjes,
Daisy
Is hier (na 4 jaar) al een update over te melden. Ik las dat KPN het al wel aanbied via het mobiele netwerk.
I was doing some experimentation today and I’ve noticed that I finally have an IPv6 address when using my cellular connection.
I don’t know if the rollout is being done in phases (either geographic or based on equipment), but that means that we shortly should have access to native IPv6 (which is great, because I have a bunch of internal devices on my home that are only listening on IPv6 for external connections and now I can finally reach them from my phone).
Hoi allen,
Naar aanleiding van het laatste bericht heb ik even navraag gedaan, want ik had zelf na de laatste update niks meer gehoord. Maar sinds toevallig afgelopen week vrijdag de 29ste dus, ondersteunen we ipv6 voor onze klanten. Heel goed nieuws dacht ik zo
Mocht je hier nog problemen mee ervaren laat het even weten, dan moeten we even kijken wat we daar aan kunnen doen.
Groetjes,
Daisy
Hoi allen,
Naar aanleiding van het laatste bericht heb ik even navraag gedaan, want ik had zelf na de laatste update niks meer gehoord. Maar sinds toevallig afgelopen week vrijdag de 29ste dus, ondersteunen we ipv6 voor onze klanten. Heel goed nieuws dacht ik zo
Mocht je hier nog problemen mee ervaren laat het even weten, dan moeten we even kijken wat we daar aan kunnen doen.
Groetjes,
Daisy
Word dit in fases uitgerold? Zo ja is er een bepaalde planning? Na de post dat dat er ipv6 is volgens de screenshot, ik en vriendin hebben nog geen ipv6 in elk geval.
Hoi Robbytown,
Goed je weer te zien op het forum!
Het klopt dat dit in fases word uitgerold, dus het kan zijn dat sommige klanten hier nog geen gebruik van kunnen maken. Er is overigens geen vaste planning voor.
Groetjes,
Daisy
Ik heb ipv6 aan kunnen zetten door het APN-protocol in het toeganspunt profiel aan te passen.
Zojuist is gecheckt als ik IPv6 had. Zonder aanpassingen aan de instellingen nu ook IPv6.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.