Beste Simyo en andere lezers,
Ik sta op dit moment voor een contract verlenging, ik ben nu echter aan het twijfelen omdat er weinig zekerheid wordt gegeven vanuit simyo betreft 4G.
Hiermee bedoel ik de onduidelijkheid over de 4G mogelijkheden die wel of niet komen en wel of niet ingaan voor bestaande abbonees.
Ik ben nu aan het twijfelen om over te stappen naar een simonly aanbieder die nu wel 4G aanbiedt.
Het feit is dat ik een iphone 5 heb en daarmee dus gebruik kan maken van 4G, erg intressant want wie wil er nou niet sneller internet?
Er zijn ondertussen al wat providers (ook KPN en Hi beide gebruikmakend van hetzelfde netwerk) die 4G aanbieden.
Bij simyo wordt hier nog steeds niet duidelijk over gecommuniceerd, wanneer wordt 4g binnen simyo aangeboden? Gaat dit extra kosten meebrengen? kunnen bestaande abbonees ook 4g ontvangen?
Ik hoop dat ik duidelijke antwoorden kan verwachten en daarop mijn beslissing kan maken. Verder ben ik namelijk dik tevreden met simyo als provider.
Bladzijde 1 / 1
Let op he. Een iPhone5 doet het niet op ieder willekeurig 4G netwerk!
Ik sta op dit moment voor een contract verlenging, ik ben nu echter aan het twijfelen omdat er weinig zekerheid wordt gegeven vanuit simyo betreft 4G.
Hiermee bedoel ik de onduidelijkheid over de 4G mogelijkheden die wel of niet komen en wel of niet ingaan voor bestaande abbonees.
Ik ben nu aan het twijfelen om over te stappen naar een simonly aanbieder die nu wel 4G aanbiedt.
Het feit is dat ik een iphone 5 heb en daarmee dus gebruik kan maken van 4G, erg intressant want wie wil er nou niet sneller internet?
Er zijn ondertussen al wat providers (ook KPN en Hi beide gebruikmakend van hetzelfde netwerk) die 4G aanbieden.
Bij simyo wordt hier nog steeds niet duidelijk over gecommuniceerd, wanneer wordt 4g binnen simyo aangeboden? Gaat dit extra kosten meebrengen? kunnen bestaande abbonees ook 4g ontvangen?
Ik hoop dat ik duidelijke antwoorden kan verwachten en daarop mijn beslissing kan maken. Verder ben ik namelijk dik tevreden met simyo als provider.
Hoi neos1991,
Die zekerheid kan ik je helaas niet geven. Dat is nog niet bekend.
Wat ik je wel kan vertellen is dat je niet direct hoeft te verlengen. Als je niets doet, verandert je jaarcontract in een maandelijks opzegbare aansluiting met hetzelfde tarief, tot je je bundels zou wijzigen.
Voor het 4g netwerk wat de andere providers (gaan) aanbieden, zou je inderdaad eens moeten kijken of je iPhone wel op de juiste frequentie kan, zoals RicoK aangeeft. Daar heb ik ook iets over gehoord.
Het spijt me dat ik niet het duidelijke antwoord heb, waar je naar zoekt.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.