Skip to main content

.

Er wordt momenteel bijna 200 euro in rekening gebracht voor 1,5 dag datagebruik terwijl ik niet verbonden was met wifi. Gedurende deze tijd luisterde ik naar 1 uur podcasts, en verder had ik mijn telefoon met data aan maar zonder deze actief te gebruiken. Later werd mijn telefoon geblokkeerd en kwam ik erachter dat ik het equivalent van bijna een halve maand huur/meer dan mijn maandelijkse boodschappenkosten moet betalen. Ik ben een student die een parttime baan heeft om mezelf te onderhouden en dit soort oneerlijke prijzen is echt teleurstellend, ik kan het echt niet betalen, of ik heb binnenkort gewoon geen geld voor boodschappen.

Ik ben zo teleurgesteld dat Simyo deze woekerprijzen buiten de bundel zou hebben die hun klanten lijken te laten mislukken ... Ik verander de komende maand van telefoonmaatschappij


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

Er wordt momenteel bijna 200 euro in rekening gebracht voor 1,5 dag datagebruik terwijl ik niet verbonden was met wifi. Gedurende deze tijd luisterde ik naar 1 uur podcasts, en verder had ik mijn telefoon met data aan maar zonder deze actief te gebruiken. Later werd mijn telefoon geblokkeerd en kwam ik erachter dat ik het equivalent van bijna een halve maand huur/meer dan mijn maandelijkse boodschappenkosten moet betalen. Ik ben een student die een parttime baan heeft om mezelf te onderhouden en dit soort oneerlijke prijzen is echt teleurstellend, ik kan het echt niet betalen, of ik heb binnenkort gewoon geen geld voor boodschappen.

Ik ben zo teleurgesteld dat Simyo deze woekerprijzen buiten de bundel zou hebben die hun klanten lijken te laten mislukken ... Ik verander de komende maand van telefoonmaatschappij

Hier ook een dergelijk geval. Mijn dochter met abo van 12G heeft 840mb te veel gebruikt. Wordt € 180,- in rekening gebracht. Terwijl die 12G een €4,- per maand kost. Dit is echt niet uit te leggen.

Hoe komt de consumentenbond er bij dat dit de klantvriendelijkste provider is??


Ja, ik heb 170 euro op mijn rekening staan voor 1,2 GB dataverbruik buiten bundelkosten...


Hoi @Simyokes,

Bedankt voor je bericht. Dat was even schrikken! Goed dat je contact opneemt.

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Deze berichten komen rechtstreeks vanuit het netwerk en zijn altijd leidend. Heb je deze berichten wel ontvangen op het toestel? Als er na het ontvangen van deze waarschuwingen geen actie wordt ondernomen door bijvoorbeeld extra MB bij te kopen of het internet op de simkaart uit te schakelen betaal je €0,15 per mb. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.


@Peter23N Hopelijk geeft dit ook meteen meer duidelijkheid over jouw situatie. 

Zouden jullie mij een privébericht willen sturen met de persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor jullie kan betekenen in de gemaakte kosten 😊.

Bedankt voor je reactie @abj!

Groetjes,
Amy