Sinds 1,5 week heb ik vrijwel alleen nog maar edge ipv 3G.
Al veel geprobeerd, zoals andere telefoon en aan- en uizetten van telefoon.
Niets helpt en dit is toch echt niet handig zo...
Wat is de oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb hier gereageerd. Het is niet handig om op meerdere plekken over het zelfde onderwerp te reageren. :)
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/de-laatste-weken-geen-slecht-bereik-onduidelijke-verbinding-36822
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/de-laatste-weken-geen-slecht-bereik-onduidelijke-verbinding-36822
Hoi Els-01234,
Wat onhandig dat je internetverbinding slechter is! Ik zie dat je in dit topic hebt aangegeven dat je netwerkverbinding verslechterd is. Is dat hetzelfde probleem? Daar las ik niks over je internet namelijk 🙂 We hebben de laatste dagen klachten binnengekregen van mensen wiens internetverbinding verlaagd is naar E in plaats van 3G of H+. We zijn er druk mee bezig om uit te zoeken waar dit door kan komen!
Ik doe toch een reset op jouw internetverbinding. Hiermee filter ik eventuele verstoringen uit de verbinding. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk werkt het dan weer!
Als dat niet het geval is, hoor ik dat graag. Dan kan ik jouw telefoonnummer op de lijst zetten van mensen die hier last van hebben. Als er dan nog een extra actie vereist is om dit op te lossen, dan voer ik het voor je uit. Hou je me dus op de hoogte?
@ Raytje, je hebt gelijk! Dank voor het helpen :)
Groetjes,
Jihane
Wat onhandig dat je internetverbinding slechter is! Ik zie dat je in dit topic hebt aangegeven dat je netwerkverbinding verslechterd is. Is dat hetzelfde probleem? Daar las ik niks over je internet namelijk 🙂 We hebben de laatste dagen klachten binnengekregen van mensen wiens internetverbinding verlaagd is naar E in plaats van 3G of H+. We zijn er druk mee bezig om uit te zoeken waar dit door kan komen!
Ik doe toch een reset op jouw internetverbinding. Hiermee filter ik eventuele verstoringen uit de verbinding. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk werkt het dan weer!
Als dat niet het geval is, hoor ik dat graag. Dan kan ik jouw telefoonnummer op de lijst zetten van mensen die hier last van hebben. Als er dan nog een extra actie vereist is om dit op te lossen, dan voer ik het voor je uit. Hou je me dus op de hoogte?
@ Raytje, je hebt gelijk! Dank voor het helpen :)
Groetjes,
Jihane
Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Helaas heeft het niets geholpen, want ik heb nog steeds alleen maar Edge.
Een andere telefoon helpt ook niet, want probleem blijft hetzelfde.
Hopelijk komen jullie er snel achter wat het is en wordt het opgelost.
Alvast vriendelijk dank!!
Groetjes Els
Bedankt voor je reactie.
Helaas heeft het niets geholpen, want ik heb nog steeds alleen maar Edge.
Een andere telefoon helpt ook niet, want probleem blijft hetzelfde.
Hopelijk komen jullie er snel achter wat het is en wordt het opgelost.
Alvast vriendelijk dank!!
Groetjes Els
Hoi Els-01234.
Wat jammer dat het niet is verholpen.
Wij wachten nog op een terugkoppeling van de netwerkspecialiste. Je gegevens staan genoteerd, zodra ik meer weet laat ik het je meteen weten.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Sean
Wat jammer dat het niet is verholpen.
Wij wachten nog op een terugkoppeling van de netwerkspecialiste. Je gegevens staan genoteerd, zodra ik meer weet laat ik het je meteen weten.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.