goedendag
Vandaag keek ik naar de tijden waarop ik het meeste data heb gebruikt in mijn Nederland vakantie. Tot mijn schrik zie ik best veel data gebruik midden in de nacht.. terwijl ik dan slaap. Ik heb geen andere personen die gebruik kunnen maken van mijn bundel. Het gaat toch vaak om minstens 20 MB. Hoe kan dit? Hierdoor ben ik veel sneller door mijn bundel heen dan verwacht.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet Heidi
Beantwoord
Waarom wordt er data verbruikt terwijl ik slaap?
Beste antwoord door Caspar
Hoi Heidi Heidi,
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je toestel internet verbruikt terwijl je slaapt. Je kan dit voorkomen door je mobiel internet uit te zetten. Heb je een iPhone? Dan kan je de optie wifi-assistentie uitzetten bij instellingen > mobiel netwerk. Dit zorgt ervoor dat je toestel niet midden in de nacht overspringt op 3G/4G als je verbonden bent met de wifi.
Ik raad je verder aan om eens goed te kijken naar dit artikel. Wellicht handig om een datameter app te nemen. Hier kan je in terugvinden waar je MB's aan opgaan. Zo kan je het wellicht bij de bron aanpakken. Wij kunnen vanwege privacy redenen helaas niet inzien waar je MB's aan opgaan.
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
@Ray bedankt voor je hulp!
Bekijk originele reactieWelkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je toestel internet verbruikt terwijl je slaapt. Je kan dit voorkomen door je mobiel internet uit te zetten. Heb je een iPhone? Dan kan je de optie wifi-assistentie uitzetten bij instellingen > mobiel netwerk. Dit zorgt ervoor dat je toestel niet midden in de nacht overspringt op 3G/4G als je verbonden bent met de wifi.
Ik raad je verder aan om eens goed te kijken naar dit artikel. Wellicht handig om een datameter app te nemen. Hier kan je in terugvinden waar je MB's aan opgaan. Zo kan je het wellicht bij de bron aanpakken. Wij kunnen vanwege privacy redenen helaas niet inzien waar je MB's aan opgaan.
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
@Ray bedankt voor je hulp!
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.