Skip to main content
antwoord

Waarom wordt er dagelijks €0,01 in rekening gebracht ondanks internet uitstaat?

• June 30, 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beetje vreemd, ik heb zoeven gecheckt wat mijn prepaid tegoed was en zag dat ik sinds maart bijna dagelijks 0.01 betaal aan internet op mijn mobiel? Ik heb in februari een nieuwe mobiel moeten aanschaffen vanwege 4G gebeuren en heb verder 0,0 gewijzigd. Wel een beetje mijn nieuwe toestel lopen te verkennen, dus ik heb nu eerst gekeken of er iets staat ingeschakeld m.b.t. internet. Wanneer ik in het menu Internet selecteer op mijn mobiel dan zou er iets geladen moeten worden, dat breek ik dus gelijk weer af want ik wil geen internet op mijn mobiel. Bovendien sinds de aanschaf van mijn prepaid (2017) staat bij Simyo Internet uitgeschakeld.  Waarom dan de kosten?

Wellicht interessant te vermelden dat mijn vrouw ook dezelfde mobiel heeft en Simyo prepaid en daar zie ik geen kosten.

Ik ben erg benieuwd wat er aan de hand is

NB: humm, ik zie nu dat het de periode 19-3 t/m 22-4 betreft

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@walrenshi,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat er internetverbruik wordt afgeschreven ondanks dat het internet uitstaat in Mijn Simyo! 

Ik heb even meegekeken en ik zie inderdaad dat de internetoptie uitstaat. Ik heb daarom de internetoptie gereset, het zou nu niet meer moeten voorkomen dat er internetverbruik wordt geregistreerd en afgeschreven. Wel dien je de telefoon even uit te schakelen voor 5 minuten zodat de reset kan voltooien. Onze excuses voor het ongemak. 

Mocht je toch weer iets vreemds merken laat het dan gerust weten. Dan kan ik dit even voorleggen bij onze technische dienst voor verder onderzoek. 

Groetjes,
Amy

2 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • July 1, 2025

Hoi ​@walrenshi,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat er internetverbruik wordt afgeschreven ondanks dat het internet uitstaat in Mijn Simyo! 

Ik heb even meegekeken en ik zie inderdaad dat de internetoptie uitstaat. Ik heb daarom de internetoptie gereset, het zou nu niet meer moeten voorkomen dat er internetverbruik wordt geregistreerd en afgeschreven. Wel dien je de telefoon even uit te schakelen voor 5 minuten zodat de reset kan voltooien. Onze excuses voor het ongemak. 

Mocht je toch weer iets vreemds merken laat het dan gerust weten. Dan kan ik dit even voorleggen bij onze technische dienst voor verder onderzoek. 

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • July 2, 2025

Bedankt voor uw reactie :)