We hebben vanmiddag een prepaid internetbundel gekocht, maar deze doet het niet.
Bij netwerkinstellingen staat internet op actief en ook staat vermeld bij de simkaart dat je er mee kunt internetten.
Wat nu?
Met vriendelijke groet,
Jonas
Bladzijde 1 / 1
Met de Simyo Toestelhulp (zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/) krijg je voor veel toestellen hulp om internet mogelijk te maken. Had je daar al gekeken?
Hadden we inderdaad gedaan, maar dat leek ook niet te werken. Na 2 uur bleek hij het ineens wel te doen: waren we kennelijk toch te ongeduldig. Dank voor het meedenken!
Fijn zo! Veel plezier ervan.
Hoi jonasi,
Welkom op het forum.
Mooi dat je internetbundel nu gewoon werkt! Voor andere vragen weet je 't forum te vinden!
@RicoK bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum.
Mooi dat je internetbundel nu gewoon werkt! Voor andere vragen weet je 't forum te vinden!
@RicoK bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.