Skip to main content

.

Sinds gisteren werkt mijn 4G-verbinding niet meer
Telefoon 10 minuten uitzetten en daarna weer opstarten.



Werkt het nu? Horen graag.
Werkt het overige wel? 3G, 2G...
Niks werkt, 4-, 3- of 2G en 10 minuten uit een daarna weer opstarten helpt helaas ook niet
Wanneer het eerst wel werkte zal een moderator nodig zijn verwacht ik die een reset voor je pleegt, geduld..morgen.:)
Misschien is er een storing op jouw adres.. check daarvoor de link...



https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm



Doe een kruistest. Jouw sim in een andere telefoon en andersom.



Werkt het nu wel en wat doet jouw telefoon met die andere sim?
Hi Annette-88,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat je niet kunt internetten 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je internetinstelling netjes aan staat. Ik heb deze instelling een reset gegeven, wat betekent dat ik alles ververst heb op netwerkniveau. Wil jij je toestel een kwartier uitdoen en daarna weer aandoen?



Als dat niet werkt, wil ik je vragen om je telefooninstellingen nog even na te lopen met behulp van de Toestelhulp tool. Je klikt dan eerst op welke telefoon je hebt, en dan op 'Internet'.



Mocht het dan nog niet werken, wil je dan even je simkaart in een andere toestel stoppen (zoals Ray suggereerde) en andersom. Zo kom je erachter waar de kern van het probleem zich bevindt.



Laat je 't weten?



@ Ray en Friesian, dank voor de hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer