Bundel opgewaardeerd krijg nu melding pdp indentificatie niet geaccepteerd!!
Heb geen internet zonder wifi!!
Bladzijde 1 / 1
Hi Aknail,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat stom dat je nu niet kunt internetten! 😞 Als je pdp-identificatie niet geaccepteerd wordt, dan kun je dat vaak oplossen door je APN instellingen (internetinstellingen) opnieuw in te voeren. Dit kun je het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Als je op deze pagina kiest welke telefoon je hebt en daarna klikt op 'Internet', dan word je stap voor stap door het proces geleid. Als je daarna je toestel uit en aan zet, zou je weer moeten kunnen internetten.
Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart in een andere telefoon stoppen en andersom? Werkt het dan wel? En hoe doet een andere simkaart het in jouw telefoon? Zo kun je erachter komen waar de kern van het probleem ligt.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat stom dat je nu niet kunt internetten! 😞 Als je pdp-identificatie niet geaccepteerd wordt, dan kun je dat vaak oplossen door je APN instellingen (internetinstellingen) opnieuw in te voeren. Dit kun je het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Als je op deze pagina kiest welke telefoon je hebt en daarna klikt op 'Internet', dan word je stap voor stap door het proces geleid. Als je daarna je toestel uit en aan zet, zou je weer moeten kunnen internetten.
Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart in een andere telefoon stoppen en andersom? Werkt het dan wel? En hoe doet een andere simkaart het in jouw telefoon? Zo kun je erachter komen waar de kern van het probleem ligt.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Helaas nog geen internet zonder wifi! Komt braaf 3 g te staan maar helaas!
Kan simkaart niet in ander toestel stoppen(niemand aanwezig)
Kan simkaart niet in ander toestel stoppen(niemand aanwezig)
Mijn simkaart in ander toestel gaf t zelfde probleem!
Simkaart van ander in mijn toestel moest helemaal ingesteld worden Apple id etc! Dat zag eigenaar niet zitten!
Simkaart van ander in mijn toestel moest helemaal ingesteld worden Apple id etc! Dat zag eigenaar niet zitten!
Hoi Aknail,
Top dat je het hebt uitgeprobeerd. Ik heb je gelijk een vervangende simkaart gestuurd. Laten we kijken of dat helpt! Je hebt de simkaart binnen twee werkdagen binnen. Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Caspar
Top dat je het hebt uitgeprobeerd. Ik heb je gelijk een vervangende simkaart gestuurd. Laten we kijken of dat helpt! Je hebt de simkaart binnen twee werkdagen binnen. Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Caspar
Kijk dat is services! Hopen dat dat t probleem oplost , ik laat t weten!
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Hoi Aknail,
Fijn dat je blij bent met deze oplossing! Ik hoop dat dit het probleem oplost. We wachten je update met spanning af.
Groetjes,
Samantha
Fijn dat je blij bent met deze oplossing! Ik hoop dat dit het probleem oplost. We wachten je update met spanning af.
Groetjes,
Samantha
Helaas nog steeds t zelfde probleem met nieuwe simkaart!
Vervelend!!! Mis buitenhuis mail!!
Vervelend!!! Mis buitenhuis mail!!
Hij doet t!!!!!!! Geholpen door een collega van jullie via messenger!!
Fijn zo. Wat was de oplossing?
De aansluiting erbij gepakt en een reset op de internetoptie uitgevoerd,
Ben weer helemaal blij
Allemaal bedankt!
Maar hoe dit nou kwam???
Ben weer helemaal blij
Allemaal bedankt!
Maar hoe dit nou kwam???
Jullie collega heeft dit gedaan!!
Niet mijn collega hoor. Ik ben net als jij klant. 😳
Oke
Hoi Aknail,
Mooi dat je zo blij bent 😃 Dat werkt erg aanstekelijk!
Als je verder nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Caspar
Mooi dat je zo blij bent 😃 Dat werkt erg aanstekelijk!
Als je verder nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Caspar
Alles werkt weer naar wens
Super!!!
Groetjes,
Caspar
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.