Ik heb een nieuwe telefoon, een nieuwe nano simkaart, ik heb deze dinsdag ontvangen en geactiveerd. Alles ging goed en ik ontving 4g. Gisteren en vandaag zie ik dat ik geen 4g heb. Ik heb mijn telefoon al een keer uitgezet maar ontvang nog steeds geen 4g
Bladzijde 1 / 1
Hoi Carelterbeek,
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat je al even bent gaan testen.
Heb je ook al een keer de APN codes opnieuw in je mobiel gezet?
Wil je dit even proberen?
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat je al even bent gaan testen.
Heb je ook al een keer de APN codes opnieuw in je mobiel gezet?
Wil je dit even proberen?
Hoi Carelterbeek, welkom op het Simyo forum 🙂.
Helaas was er iets niet goed gegaan op je pagina. Waarschijnlijk stond de optie 'internet op je mobiel in Nederland' uit op Mijn Simyo. Toen je deze functie aanzette, heeft dit je 4G optie gedeactiveerd op het netwerk. Dit heb ik zojuist rechtgezet. Je kunt je telefoon opnieuw opstarten en dan heb je 4G 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je hulp maikel,twinnie!
Helaas was er iets niet goed gegaan op je pagina. Waarschijnlijk stond de optie 'internet op je mobiel in Nederland' uit op Mijn Simyo. Toen je deze functie aanzette, heeft dit je 4G optie gedeactiveerd op het netwerk. Dit heb ik zojuist rechtgezet. Je kunt je telefoon opnieuw opstarten en dan heb je 4G 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je hulp maikel,twinnie!
Ja ik zie het, dank je wel Tiury en ook Maikel bedankt, groet Carel.
Hoi Carelterbeek :)
Bedankt dat je even hebt laten weten dat het weer werkt! Sorry voor het ongemak 🙂!
Groetjes, Tiury
Bedankt dat je even hebt laten weten dat het weer werkt! Sorry voor het ongemak 🙂!
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.