Afgelopen maand heb ik mijn abonnement gewijzigd. Deze gaat per vandaag in. Vorige maand heb ik contact gehad met een medewerker van jullie en heb ik mijn 4G ingesteld. Deze heeft het afgelopen maand gedaan. Nu mijn abonnement in is gegaan, met 4G voor 5,-, doet mijn internet het niet meer. Hoe los ik dit op. De instellingen kloppen volgens mij wel omdat deze het afgelopen maand ook heeft gedaan. Ik hoop dat u mij kunt helpen... Gr Marleen
Bladzijde 1 / 1
Ok.. Nou lijkt mijn internet het te doen, alleen heb ik constant 3G of H. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden, anders betaal ik extra voor niets. Gr Marleen
Staat 4G ook ingesteld in je toestel?
Yep...zoals ik al aangaf, heb ik deze afgelopen maand al gebruikt.
Hoi Marleentje,
Er is inderdaad wat vreemds gebeurd op je aansluiting. Ik zie dat dit al opgepakt is door onze IT afdeling en je 4G weer opnieuw is geïnstalleerd. Werkt het nu wel weer naar behoren? 🙂
Er is inderdaad wat vreemds gebeurd op je aansluiting. Ik zie dat dit al opgepakt is door onze IT afdeling en je 4G weer opnieuw is geïnstalleerd. Werkt het nu wel weer naar behoren? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.