Skip to main content

.

Hallo!



Ik heb sinds 1 oktober een internetbundel van 1000 mb. Helaas is het zo, dat wanneer ik mijn mobiel netwerk aanzet, deze niet werkt. Ik heb een iPhone 5. Ik heb al geprobeerd om via mobiel datanetwerk de APN opnieuw in te voeren maar dit werkt niet. Mijn mobiel aan en uit zetten werkt ook niet.



Marieke
Hoi Mariekeheinsbroek,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je niet kunt internetten. Ik wil hier graag even naar kijken.



Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit houdt in dat alle instellingen die te maken hebben met het netwerk opnieuw worden ingesteld. Dit moet eventuele storingen verhelpen. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht dat het probleem dan is opgelost.



Heeft dat het probleem niet opgelost. Kun je dan je simkaart in een ander toestel plaatsen en het liefst een andere simkaart in je eigen toestel. Aan de hand van de 'kruistest' kunnen wij achterhalen of het ligt aan het toestel of aan de simkaart.



Laat je weten wat het resultaat hiervan is geweest?



Groetjes,

Ilias
Hoi Ilias,

Het heeft gewerkt! Hij doet het nu. Super bedankt!

Groetjes,

Marieke
Hoi mariekeheinsbroek,



Wat fijn! Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ben blij dat het weer werkt.



Heel graag gedaan!



Groetjes,

Ilias

Reageer