Skip to main content

.

Beste Simyo,



Gister kreeg ik een melding dat mijn sim geblokkeerd was wegens hoogverbruik.

Ik had nog iets van 600mb over eerder die avond, maar ok goed ik gok dat er iets misgegaan is met het internet ookal heb ik alleen op whatsapp gezeten en staat het automatisch updaten van m'n telefoon uit. Maar ik heb ook geen 80% van bundel verbruikt waarschuwing ofzo gekregen...

Maar in ieder geval, ik heb die rekening betaald en ook 500mb bijgekocht gister zodat ik de rest van de maand nog door kan, maar nu wil mijn 3g nogsteeds niet werken, ookal zou het na het betalen en met bijkopen van MBs na gister toch gewoon weer moeten werken. Is dit probleempje met de 3g weer inschakelen vanuit jullie op te lossen, want volgens MijnSimyo zou alles weer moeten werken en toch doet het het niet.
Heb je je toestel al eens uitgezet voor 10 minuten ongeveer? Wil soms werken in het opnieuw aanmelden bij het netwerk.
Hoi Vrowsel,



Wat vervelend dat je zulke hoge kosten hebt gemaakt.



De betaling is inmiddels verwerkt en jouw aansluiting is gedeblokkeerd. Alles zou nu weer moeten werken. Voor de zekerheid heb ik de internetinstellingen gereset. Zou jij je telefoon even uit en aan willen zetten?



Ik hoor graag van je of je daarna weer gebruik kunt maken van 3G internet.



Je hoort overigens gewoon een bericht te ontvangen wanneer er 80% van je internetbundel is verbruikt. Heb je wel het bericht bij 100% verbruik gekregen? Als hier iets mis is gegaan, ga ik dit voor je uitzoeken.



Groetjes,

Sean



@Raytje bedankt voor je hulp!
@Sean



Inmiddels werkt alles weer netjes, dus bedankt daarvoor :)





Wat betreft bericht over het verbruik, het enige berichtje dat ik gekregen heb was "Beste klant, Wij hebben uw aansluiting i.v.m. hoogverbruik uit voorzorg geblokkeerd voor uitgaand verkeer. U ontvangt een e-mail met meer informatie. Simyo"

Dus wellicht is daar inderdaad iets misgegaan?
Hoi Vrowsel,



Graag gedaan, heel fijn dat het weer werkt :D



Het is wel vreemd dat jij geen waarschuwingsberichten hebt ontvangen, want deze zijn wel verzonden. Ik heb hierover zojuist contact gehad met onze netwerkspecialisten en volgens hen zijn beide sms'jes op 20 maart verstuurd. De eerste om 03:06.



Zou je dit nog een keer willen nakijken in je telefoon? Want het is natuurlijk belangrijk dat deze berichten aankomen.



Groetjes,

Sean
Beste Sean,



Ik heb het nog een keer nagekeken, maar het enige bericht dat ik van simyo heb ontvangen is het smsje over de blokkade wegens hoogverbruik, dit was om 9.00u op 20 maart. Ander berichten heb ik dus niet gehad, ookal zijn ze volgens jullie systeem wel verstuurd. Had ik deze wel gehad, dan had ik ook gelijk mijn 3g uitgeschakeld waarschijnlijk, om over mijn bundel heen gaan te voorkomen.
Dat is zeker apart Vrowsel! Zoals Sean heeft aangegeven, heeft de netwerkspecialist van KPN opgevraagd wanneer de sms'jes zijn verzonden. Dit is natuurlijk wel 's ochtends vroeg geweest. Kan het zijn dat je niet zo ver terug gescrold hebt in je berichten overzicht?



Het is een beetje een lastige situatie omdat de berichten netjes verzonden zijn. We moeten nu nagaan waar het precies ligt dat jij het sms'je niet binnen hebt gekregen. Heb je al eens een waarschuwingssms gehad van ons?



Groetjes,

Angela

Reageer