Skip to main content

.

Krijg geen internet met mijn samsung S5
Bedankt voor deze mededeling...:8



Maar ik neem aan dat je hiermee om hulp vraagt? In dat geval wil ik je verwijzen naar de toestelhulp van Simyo. Voor de Galaxy S5 kun je alle benodigde info hier vinden: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/samsung/g900f-galaxy-s5



Heb je daarnaast in je Mijn Simyo internet op je mobiel ingeschakeld?



Succes!



NB Ik persoonlijk vind jouw bericht zeer ondermaats!
Hoi Johannes701,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je geen internetverbinding kunt maken met het netwerk!



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart om dit probleem op te lossen. Kun je jouw toestel volledig uitschakelen voor 10 minuten en vervolgens weer aanzetten? Ik verwacht dat het probleem dan verholpen is.



Als dit het probleem niet verhelpt en je hebt de instellingen voor internet ingesteld op je toestel met de link die RicoK je heeft opgestuurd, dan raad ik je aan om je simkaart te plaatsen in een ander toestel en een andere simkaart in jouw toestel. Aan de hand hiervan kunnen we zien of het ligt aan de simkaart of het toestel.



Laat je het weten?



Dankjewel, RicoK!



Groetjes,

Ilias

Reageer