Skip to main content

.

Ik heb een internet bundel aangeschaft en de button internet in Nederland van Simyo aangezet en de button mobiele gegevens ook aangezet op de mobiel. Je zou toch zeggen dat het moet werken maar.... helaas.

Moet ik ook nog iets anders op de telefoon veranderen>>
APN instellingen staan goed? Deze moet zijn portalmmm.nl



Heb je daarnaast al eens je toestel uitgezet en weer aangezet?
Bij mij is hetzelfde!! Een twee maanden terug had ik het ook. Wel een bundel. Geen internet. De moderator/ simyo had toen iets voor me hersteld meende ik. Of zelf had ik wat aangepast.

Hoe dan ook: het werkt alweer een weekje niet!
Opgelost!

In de smartphone: settings - more- networks - choose network operator.



Daar zoeken en dan operator kiezen
Bedankt voor de reacties, Door de telefoon even uit en en weer aan te zetten is het probleem opgelost. Soms bedenk je de simpelste dingen niet.
Hoi Anne W,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je even geen internet had! Intussen is het opgelost 🙂 Wat fijn! Ook Dirrrk's probleem heeft zich opgelost. Dat is prettig om zo te lezen!



Als er nog andere vragen zijn, dan hoor ik dat graag!



@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer