Skip to main content
antwoord

Waarom werkt de knop voor automatisch verlengen stopzetten niet?

  • April 16, 2025
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Ik wil van bundel veranderen, en ben daarom verplicht om het automatisch verlengen eerst te stoppen. Dit werkt echter niet; als ik mijn muis over de knop hou staat er een rood stopbord. Andere browsers gebruiken geeft hetzelfde. Hoe kom ik hier omheen? In de app heb ik die hele optie niet eens.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@SeanHL,

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb dit even voor je nagevraagd maar de optie automatisch verlengen staat al uit. Op 29 april stopt jouw internetbundel en kan je vanaf dat moment een nieuwe internetbundel aanschaffen. 

Helaas heb ik per ongeluk de optie automatisch opwaarderen uitgeschakeld voor jouw aansluiting. Ik heb gevraagd aan onze technische dienst of wij deze optie weer voor je kunnen inschakelen maar ik krijg nog geen reactie. Mocht je deze optie snel weer actief willen hebben dan kan je dit het beste zelf weer even inschakelen voor nu via Mijn Simyo.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy

2 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • April 17, 2025

Hoi ​@SeanHL,

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb dit even voor je nagevraagd maar de optie automatisch verlengen staat al uit. Op 29 april stopt jouw internetbundel en kan je vanaf dat moment een nieuwe internetbundel aanschaffen. 

Helaas heb ik per ongeluk de optie automatisch opwaarderen uitgeschakeld voor jouw aansluiting. Ik heb gevraagd aan onze technische dienst of wij deze optie weer voor je kunnen inschakelen maar ik krijg nog geen reactie. Mocht je deze optie snel weer actief willen hebben dan kan je dit het beste zelf weer even inschakelen voor nu via Mijn Simyo.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • April 18, 2025

Hallo Amy,

Bedankt voor het uitzoeken! Ik heb het automatisch opwaarderen weer zelf aangezet. Alles lijkt nu te werken.