Skip to main content

.

Ik heb Esim op mijn iphone11 maar nog daarvoor heb ik nooit echt plezier kunnen hebben van mijn iphone daar ik ,merendeels alleen thuis kan bellen. ik bezoek dan een winkel en 4G gaat werken, dat is voor even soms half uur , het langste 3 of 4 dagen achter elkaar maar gaat altijd terug naar de stand waar 4G verdwijnt uit het scherm en ik weer alleen thuis via wifi kan bellen, in het buitenland ook alleen met wifi.

Nu heb Esim ging moeilijk maar ging werken doch niet voor lang, ik kan weer alleen thuis bellen. heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

bijvoorbaat dank

HoiHoi @Minerva  - Minerva.

Goed bezig!!  Thanks!

Gewoon een betere Android telefoon aanschaffen., 😉🙂

Thuis - wat zie je qua dekking op de Dekkingskaart ?

Buitenland - staat bellen in het buitenland aan op jouw Mijn Simyo?

Kijk ook eens HIER


Gewoon een betere Android telefoon aanschaffen.

Hallo @Friesian , @Minerva heeft een Iphone,

dus het is of een Android telefoon aanschaffen

of een betere Iphone aanschaffen.

Goed bezig!!  Thanks!

Bovenstaand citaat kan ik niet plaatsen.

 

 


In haar profiel heeft ze al informatie geplaatst @JanD wat prettig werkt.

IOS

Sim only.

IPhone geeft te weinig bescherming qua datalimiet.

Ik weet dat ze een IPhone heeft. 😉👍


Hoi @Minerva,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het 4G bereik vaak niet werkt op jouw toestel! 

Sinds wanneer ervaar je een slechte verbinding met het 4G netwerk? Zou je wellicht de eSIM kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden via de Mijn Simyo app? Dit kan je doen door de eSIM te verwijderen vanuit de instellingen van het toestel zelf onder '’'mobiel netwerk'’. Hierna kan je de eSIM opnieuw downloaden via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je de validatiecode niet kunnen ontvangen dan kan je door middel van een iDEAL betaling van €0,01 alsnog de eSIM downloaden. 

Ik hoor graag of het is gelukt!

Bedankt voor jullie reacties @Friesian en @JanD!

Groetjes,
Amy


Hi Amy, dank je voor je reactie, ja inderdaad je voorstel is goed , daarom heb ik die gevolgde,gelijk toen het begon en als nu inmiddels standaard geworden,werkte het even maar zonder reden ( kan paar dagen zijn of paar uur ) heb ik weer geen ontvangst, ik ben ook paar keer naar de winkel gegaan om te kijken of mijn mobiel defect is, maar hoor dat niet het geval is.

Op dit moment kan niet een andere mobiel aanschaffen, volgende jaar proberen, ik denk dat ik maar weer probeer ESIM opnieuwe downloaden, wie weet !

Nogmaals bedankt ,vriendelijke groetjes,MJR

 


Hi Friesian dank voor je reactie.

Groetjes

MJR


Hoi Minerva.

Uit je tekst maak ik op dat, misschien vergis ik me,  je al problemen had voordat je een Esim koos. In mijn ogen heb je dus al een vervangende simkaart eenvoudig gezegd. Van nano sim naar Esim. Het probleem speelt al langer.

Ik mis nog informatie over wat je ziet op de dekkingskaart. Wanneer je net op de grens zit qua dekking dat kan al verschil maken.

Verder zou ik eens proberen of een fysieke simkaart (prepaid) van een ander netwerk dan KPN verschil maakt. Ook eerst de dekkingskaart controleren.


Als aanvulling

het klinkt een beetje zoals wat hier een tijdje geleden op het wwforum voorbij kwam.

de iPhone 11 in combinatie met het KPN netwerk was geen goed huwelijk.

deze problemen konden echter niet worden opgelost waarna een omruil actie op touw  is gezet met de iPhone 12.

 


Vreemd genoeg @Ron H dat ze dan toch de Iphone 11 blijven verkopen.


Dat ging om een aantal exemplaren van de iPhone 11, een moderator zal in dat geval vragen om een imei nummer in een privé bericht.

als ik mij niet vergis beetje warm hier🥵☀️🪭


beetje warm hier🥵☀️🪭

Nog ff doorzetten Ron, het wordt beter, aangenamer. 💪🦜


Hoi @Friesian en @Ron H,

Bedankt voor jullie reacties. Het kan inderdaad kloppen dat dit met de iPhone 11 issue te maken heeft!

Vandaag nog even de warmte uitzitten, morgen koelt het gelukkig af 😊

@Minerva Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw iMEI nummer? Deze kan je terugvinden via Instellingen > Algemeen > Info. Dan kan ik even contact opnemen met de Netwerk Specialist! Wellicht kom je inderdaad in aanmerking voor de omruilactie van je toestel. Meer informatie hierover kan je terugvinden via dit topic

Groetjes,
Amy


Reageer