Hallo,
Ik heb al eens eerder een issue gehad:
https://forum.simyo.nl/internet-62/geen-internet-3g-meer-sinds-verblijf-duitsland-krijg-weer-internet-30055
eigenlijk heb ik hetzelfde probleem, alleen ben ik in de tussentijd niet in het buitenland geweest.
Ik heb een bundel van 250 mb vanaf 2 december maar het heeft nog niet gewerkt, bij mijn gegevens staat ook dat ik nog steeds 250 mb heb.
De laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van 3g was nog buiten de bundel, vlak voordat deze aanging dus.
Ik heb een samsung galaxy s3 neo. Uiteraard heb ik het in de tussentijd wel geprobeerd maar zonder succes.
De vorige keer hielp uiteindelijk dat jullie IT afdeling er eens naar keek, misschien kan dat deze keer ook gebeuren.
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hoi UserGroningen 01,
Wat jammer dat je geen gebruik van je aangeschafte internetbundel kunt maken :(
Ik zie niets op je aansluiting waardoor je niet zou kunnen internetten. Daarom heb ik de internetoptie voor je gereset. Vaak helpt het ook om deze stappen te volgen. Als je hierna je telefoon opnieuw opstart, moet je kunnen internetten 😉.
Laat je me even weten of het geholpen heeft?
Groetjes,
Estelle
Wat jammer dat je geen gebruik van je aangeschafte internetbundel kunt maken :(
Ik zie niets op je aansluiting waardoor je niet zou kunnen internetten. Daarom heb ik de internetoptie voor je gereset. Vaak helpt het ook om deze stappen te volgen. Als je hierna je telefoon opnieuw opstart, moet je kunnen internetten 😉.
Laat je me even weten of het geholpen heeft?
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.