Skip to main content

.

Sporadisch valt bij mij zomaar mijn 3G connectie weg (en krijg ik een E i.p.v. 3G op mijn scherm te zien) en heb ik dus een snelheid die niet werkbaar is. Tevens was ik verbaasd te zien dat ik in Portugal afgelopen week ook geen 3G had. Kan iemand mij helpen ? 
Mijn postcode is overigens 1251NA. Sinds dat ik terug ben van het buitenland werkt 3G niet meer. Niets aan instellingen van het toestel iphone5 verandert
Sporadisch valt bij mij zomaar mijn 3G connectie weg (en krijg ik een E i.p.v. 3G op mijn scherm te zien) en heb ik dus een snelheid die niet werkbaar is. Tevens was ik verbaasd te zien dat ik in Portugal afgelopen week ook geen 3G had. Kan iemand mij helpen ? 

Mijn postcode is overigens 1251NA. Sinds dat ik terug ben van het buitenland werkt 3G niet meer. Niets aan instellingen van het toestel iphone5 verandert



Hoi robred,



Zou je eens willen proberen om je toestel uit te schakelen en dan na een minuutje weer aan te zetten? Ik heb je internetoptie opnieuw aan je aansluiting gekoppeld, en ben benieuwd wat dat heeft opgeleverd.



Laat je het even weten?



Groetjes,

Charlene
Beste Charlene,

Dank voor je hulp. Ik heb inmiddels ook contact gehad met de helpdesk. Met mijn toestel en de instellingen is niets aan de hand volgens de technische dienst van simyo. Blijkbaar is KPN aan het werk aan de mast bij mij in de buurt van Hilversum. Ik heb nu 2G i.p.v 3G beschikbaar. Bijzonder irritant maar ik heb goede hoop dat de techneuten bij KPN het euvel weten op te lossen. Ik ga morgen nog eens kijken en ik neem aan dat ze binnen 3 dagen toch wel het probleem weten op te lossen. Zo niet dan horen dat jullie uiteraard.

Groeten,

Rob 
Beste Charlene,

Dank voor je hulp. Ik heb inmiddels ook contact gehad met de helpdesk. Met mijn toestel en de instellingen is niets aan de hand volgens de technische dienst van simyo. Blijkbaar is KPN aan het werk aan de mast bij mij in de buurt van Hilversum. Ik heb nu 2G i.p.v 3G beschikbaar. Bijzonder irritant maar ik heb goede hoop dat de techneuten bij KPN het euvel weten op te lossen. Ik ga morgen nog eens kijken en ik neem aan dat ze binnen 3 dagen toch wel het probleem weten op te lossen. Zo niet dan horen dat jullie uiteraard.

Groeten,

Rob 




Hoi robred,



Pfoeh, da's inderdaad even behelpen. Gelukkig weet je nu wel waar het vandaan komt.

Houd je ons op de hoogte?



Groetjes,

Charlene

Reageer