Ik heb 25 nov. Een pakket van 500 mb gekocht, dit kan ik tot nu toe niet gebruiken want de mobiele gegevens doet het niet, als ik het aanzet gebeurt er niks. Kan ik het geld terugkrijgen of de datum tot wanneer ik het kan gebruiken verlengen? Want nu heb ik nog 12 dagen over en alle 500 mb's
Bladzijde 1 / 1
Wat vervelend @HarmenG
Staat op mijn simyo internet aan? Is de APN goed ingevuld?
Instellingen telefoon
Een moderator meldt zich nog bij je voor het financiële plaatje en overige van je vraag.
Staat op mijn simyo internet aan? Is de APN goed ingevuld?
Instellingen telefoon
Een moderator meldt zich nog bij je voor het financiële plaatje en overige van je vraag.
Hoi HarmenG,
Welkom op het Forum!
Ontzettend balen dat je internet maar niet werkt.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie al wat er aan de hand is. Op 24 november heb jij je vorige internetbundel volledig verbruikt. Om kosten buiten je bundel te voorkomen, heb jij de optie 'Internet op je mobiel' uitgezet via Mijn Simyo. Deze optie heb je hierna niet meer aangezet, tot vandaag. Vandaar dat je internet eerder niet gewerkt heeft.
Omdat het zo'n zonde is van je internetbundel, wil ik de dagen waarbij je geen gebruik kon maken van je bundel zeker eenmalig naar rato vergoeden. Er wordt binnenkort € 4,75 bijgeschreven aan je beltegoed.
Vind je dit een goede oplossing?
@Friesian, bedankt!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ontzettend balen dat je internet maar niet werkt.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie al wat er aan de hand is. Op 24 november heb jij je vorige internetbundel volledig verbruikt. Om kosten buiten je bundel te voorkomen, heb jij de optie 'Internet op je mobiel' uitgezet via Mijn Simyo. Deze optie heb je hierna niet meer aangezet, tot vandaag. Vandaar dat je internet eerder niet gewerkt heeft.
Omdat het zo'n zonde is van je internetbundel, wil ik de dagen waarbij je geen gebruik kon maken van je bundel zeker eenmalig naar rato vergoeden. Er wordt binnenkort € 4,75 bijgeschreven aan je beltegoed.
Vind je dit een goede oplossing?
@Friesian, bedankt!
Groetjes,
Asma
Ja hoor, bedankt! Alleen waar kan ik internet op mijn mobiel weer aanzetten? Ik kan het niet vinden.
Op mijn simyo inloggen, instellingen, netwerkinstellingen.
Beste @HarmenG
Als de telefoon goed is ingesteld en het werkt dan nog niet zul je wederom moeten w88 op de moderator, ben net als jij klant, en anders.....
Bel even naar de klantenservice, 1200, dan wordt je direct geholpen net als in een a la carte restaurant.
Als de telefoon goed is ingesteld en het werkt dan nog niet zul je wederom moeten w88 op de moderator, ben net als jij klant, en anders.....
Bel even naar de klantenservice, 1200, dan wordt je direct geholpen net als in een a la carte restaurant.
Hi Harmen,
Wat jammer dat je niet meteen kon internetten! Ik zie dat je vandaag wel verbruik hebt vertoond 🙂 Kan ik daaruit opmaken dat 't nu allemaal wél gelukt is? Zo niet, dan raad ik je aan om de Toestelhulp tool raad te plegen. Je kunt met behulp van die pagina je internetinstellingen zodanig instellen om ervoor te zorgen dat je instellingen op je mobiel goed staan.
Laat je me weten hoe het nu gaat?
@ Friesian, dank voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Wat jammer dat je niet meteen kon internetten! Ik zie dat je vandaag wel verbruik hebt vertoond 🙂 Kan ik daaruit opmaken dat 't nu allemaal wél gelukt is? Zo niet, dan raad ik je aan om de Toestelhulp tool raad te plegen. Je kunt met behulp van die pagina je internetinstellingen zodanig instellen om ervoor te zorgen dat je instellingen op je mobiel goed staan.
Laat je me weten hoe het nu gaat?
@ Friesian, dank voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Dat is goed om te lezen, HarmenG! Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden :)
Groetjes,
Niels
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.